Tvrtke PIK Vrbovec i Belje proteklu su godinu završili predstavljanjem svojih mesnih prerađevina na sajmu Hong Kong Food Festival 2016.
PIK Vrbovec je u kategoriji mesnih prerađevina posjetiteljima je po prvi puta u Hong Kongu predstavio svoje tradicionalne proizvode u obliku narezaka, dok je Belje predstavilo Kulenovu seku i Baranjski kulen s oznakom zaštite geografskog podrijetla.
“Baranjski kulen i kulenova seka su proizvodi bogate tradicije i vrhunske kvalitete koje u Belju proizvodimo prema tradicionalnim recepturama starih majstora. Upravo su takvi autentični proizvodi posebnost s kojom se prezentiramo na izvoznim tržištima diljem svijeta. Azijska tržišta su nam zanimljiva zbog njihove sklonosti pikantnoj hrani i proizvodima od najboljeg svinjskog mesa kakav je Baranjski kulen”, prokomentirao je Ivica Starčević, direktor prodaje, marketinga i turizma u Belju.
PIK Vrbovec svoje proizvode izvozi na tržišta CEFTA-e te u preko petnaest zemalja Europske Unije, kao što su Italija, Rumunjska, Švedska, Mađarska, Njemačka, Austrija i dr. Udio prodaje cjelokupnog asortimana na stranim tržištima u 2016. godini iznosio je 19 posto.
Hong Kong Food Festival u trajanju od pet dana okupio je renomirane proizvođače iz cijelog svijeta, a posjetilo ga je preko 1.25 milijuna posjetitelja. Na ovom tradicionalnom sajmu, hrvatski proizvođači predstavili su po prvi put svoje autohtone proizvode azijskom tržištu.
“Posljednjih nekoliko godina poslovanje PIK Vrbovca fokusirano je na izvoz, posebice na EU i druga tržišta izvan regije. Kako u Hong Kong već izvozimo neke mesne kategorije, ovaj je sajam bio odlična prilika da PIK Vrbovec predstavi i svoje mesne prerađevine. PIK-ova kvaliteta i inovativnost u proizvodnji, kako mesnih prerađevina tako i svježeg mesa, prepoznate su i na stranim tržištima stoga vjerujemo kako će sudjelovanje na ovom sajmu pridonijeti daljnjem širenju poslovanja na azijskom tržištu, koje je za nas posebno interesantno i izazovno”, rekao je Boris Cvetković, direktor izvoza PIK Vrbovca.
PIK Vrbovec, najveći je izvoznik unutar Agrokor koncerna, a nakon ulaska Republike Hrvatske u Europsku uniju kompanija svake godine bilježi rast izvoza. Najsuvremenija tehnologija, vrhunski stručnjaci, provjerene recepture, inovativnost i kontinuirane inovacije te tradicija duga preko 75 godina jamče kvalitetu PIK-ovih brandova i na međunarodnim tržištima.
Komentari