Primorsko-goranski savez (PGS) na konferenciji za novinstvo u Rijeci u petak je podsjetio da je ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković prije tri mjeseca nagovijestio mogućnost ukidanja mostarine na Krčkom mostu a da se od tada ništa nije dogodilo u tom smjeru.
Članica predsjedništva PGS-a Ana Trošelj rekla je da je inicijativa ukidanja mostarine na Krčkom mostu, oslobađanja plaćanja cestarine na autocesti Rijeka-Zagreb kroz Gorski kotar za stanovnike Gorskog kotara te cestarine na autocesti Rijeka-Rupa za sve stanovnike Primorsko-goranske županije, koju je pokrenula ova politička stranka, jedna od rijetkih koju je prihvatila cijela Županijska skupština.
Ministar Butković je tu inicijativu nazvao “jeftinim populizmom”, ali ujedno i najavio mogućnost ukidanja mostarine za Krk, kazala je Trošelj. No, kako se od tada ništa ne događa, pretpostavljamo da ministar očekuje da ćemo zaboraviti na to, dodala je.
Počasni predsjednik PGS-a Nikola Ivaniš rekao je da je Krčki most jedini čiji se prijelaz plaća u Hrvatskoj. Izgrađen je uz veliki udjel novaca stanovništva, posebno ovog kraja i službeno je otplaćen, podsjetio je.
U pripremi je gradnja Pelješkog mosta, a u gradnji je most za Čiovo, te je već sad najavljeno da se neće naplaćivati prijelaz ni jednim od njih, a to je dokaz da je stanovništvo Primorsko-goranske županije diskriminirano, ustvrdio je Ivaniš.
Naveo je i da je argument za nemogućnost ukidanja mostarine za Krk u troškovima održavanja, te upitao zar se ne održavaju i drugi mostovi, uključujući i one za Čiovo i Pelješac.
Politički tajnik stranke Franjo Butorac pozvao je ministra Butkovića i ministra turizma Garija Cappellija, kao dvojicu ministra iz ove županije, da podupru inicijativu ukidanja mostarine za Krk ali i oslobađanja plaćanja cestarine na autocesti kroz Gorski kotar za Gorane, što bi, kako je kazao, ojačalo razvojne perspektive Gorskog kotara i smanjilo depopulaciju.
Komentari