Peugeot 208 dobiva atraktivniji ‘look’ s LED dnevnim svjetlima i stražnjim svjetlima, najvažniji motor u ponudi ostaje 3-cilindarski turbobenzinac 1.2 sa 100 KS, dizel otpisan
Redizajniranim modelom Peugeot 208 francuski proizvođač automobila ne piše samo veliko slovo E – u doslovnom smislu na električnom automobilu E-208. Tu je i novi motor za ovaj, dok se revidirani interijer i novi dizajn odnose na sve varijante. Najmanji od svih Peugeota dobiva suptilni redizajn, trebao bi izgledati još mačji i imati koristi od novih motora (s unutarnjim izgaranjem i električnih). Srećom, cijena redizajniranog modela Peugeot 208 pada: umjesto dosadašnjih 23.050 eura, revidirani mali automobil kreće od 21.225 eura.
Peugeot 208 dobiva dva nova motora, Hybrid 100 e-DSC6 sa 100 KS (74 kW) i Hybrid 136 e-DSC6 sa 136 KS (100 kW). Blagi hibridni pogoni sastoje se od benzinskog motora i elektromotora te male međuspremničke baterije. Peugeot obećava do 15 posto manju potrošnju goriva i više od 50 posto lokalne vožnje bez emisija u gradskim središtima (na struju). Osim toga, Peugeot nudi dva konvencionalna benzinska motora za 208, 1,2 l PureTech, trocilindrični benzinski motor sa 75 KS (55 kW) i ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa, te 1,2 l PureTech 100 sa 100 KS (74 kW) i opcijski 6-stupanjski automatski mjenjač. Dizelski pogon više nije u ponudi.
Peugeot E-208, sada s velikim “E” u nazivu modela, redizajnom dobiva novi elektromotor sa 115 kW (156 KS) i, prema navodima proizvođača, postiže doseg od do 400 kilometara. Baterija nudi bruto kapacitet od 54 kWh. Punjenje se standardno provodi s jednofaznim ugrađenim punjačem od 7,4 kW i opcijski s trofaznim punjačem s jedanaest kW. Prema Peugeotu, vrijeme punjenja od 20 do 80 posto je 35 minuta s brzim punjačem (100 kW, DC), četiri sata i 40 minuta s wallboxom (7,4 kW) i jedanaest sati i deset minuta s ojačanom utičnicom (3,2 kW).
Redizajnirani Peugeot 208 ima redizajniranu rešetku (hladnjaka) s novim logotipom. Izgled kandži kao dnevna svjetla i novi svjetlosni potpis u stražnjim svjetlima posebno su upečatljivi. Već spomenuto “E” na električnoj 208 ima novi oblik i također je namijenjeno podsjećanju na kandže velike mačke. Novi naplatci od lake legure zaokružuju suptilnu nadogradnju modela. Budući da nema dubinskih retuša, dimenzije ostaju 4055 mm duljine, 1745 mm širine i 1430 mm visine.
i-Cockpit je modernizirani Peugeotom 208 facelift (2023.). 10-inčni zaslon osjetljiv na dodir s radioprijelazom sada je standardan. U ostatku interijera ništa se nije promijenilo osim promijenjenih materijala i nove ručice automatskog mjenjača, tako da je obujam prtljažnika ostao na 309 do 1004 l.
Drugom generacijom modela Peugeot 208, ‘marka lavova’ postigla je veliki uspjeh: njegov oštar dizajn izaziva zanimanje i ne razočarava. 208 djeluje vrlo samouvjereno i učinkovito, ali u isto vrijeme prekrasno emotivno. Brojni proizvođači automobila trenutno moderniziraju svoje male automobile, pa tako i Peugeot. Što to znači za nas? Da će se polagana smrt pristupačnih gradskih automobila barem odgoditi. Novi razvoj obično više nije financijski isplativ zbog povećanih emisija i sigurnosnih propisa. Uostalom, riječ je o posebno cjenovno osjetljivoj klasi vozila.
Komentari