Mnogi su gosti na premijeru u HNK u Zagrebu, posljednju ove sezone, poveli djecu zbog sjajnih efekata na pozornici
Prepuna dvorana Hrvatskog narodnog kazališta i dugotrajne ovacije nakon bajkovite baletne predstave dokaz su da je “Petar Pan” Brune Bjelinskog bio pun pogodak na kraju kazališne sezone. Premijerno izveden prije pedeset godina na istoj pozornici, “Petar Pan” oživio je u fantastičnoj i duhovitoj koreografiji talijanskog baletnog maga Giorgija Madija uz orkestar HNK kojim je ravnao maestro Alan Bjelinski. Veliki doprinos ovom jedinstvenom doživljaju svojim su kreacijama dali i scenograf Kinsun Chan, kostimografkinja Adriana Mortelliti, dramaturginja Annegret Gertz, a osobito redatelj zračnih scena koje su publiku ostavljale bez daha, Ran Arthur Braun. I djeca i odrasli uživali su u zaigranoj, melodioznoj, kompleksnoj i istovremeno modernoj glazbi poznatog hrvatskog skladatelja koji je zaslužio da ponovo postane naš izvozni brend i ovom predstavom osvoji svjetske pozornice. U publici koja je još dugo ostala na druženju našli su se i mnogi poznati umjetnici, glumci, novinari i naravno političari. Mnogi od njih, poput Krešimira Dolenčića, poveli su sa sobom i djecu, čije oduševljenje predstavom najbolje govori o tome da kazalište u doba interneta može biti ne samo poučno, nego i neizmjerno zabavno.
Komentari