PEPCO otvara svoje prve trgovine u Republici Hrvatskoj

Autor:

PEPCO

Maloprodajni lanac PEPCO, trenutno prisutan u nekoliko srednjoeuropskih država s više od tisuću trgovina, svoje prve trgovine u Republici Hrvatskoj otvara u petak, 7. travnja, u Point Shopping Centru u Zagrebu i u Supernova Shopping Centru u Buzinu.

U sljedećih nekoliko tjedana PEPCO će trgovine otvoriti i u Westgate Shopping Cityju u Zaprešiću (28. travnja), u Varaždinu (11. svibnja) te Koprivnici i Slavonskom Brodu (25. svibnja). U sljedeće tri godine poslovanja u Hrvatskoj planira otvoriti oko 75 trgovina i zaposliti više od 600 ljudi.

U PEPCO trgovinama kupci mogu pronaći 30 linija proizvoda koji uključuju dječju, žensku i mušku odjeću, donje rublje, modne dodatke, igračke, proizvode za opremanje doma, dekorativne proizvode i ukrase, kućanski tekstil i dr. Oko 60 % asortimana čini odjeća (uključujući cipele i donje rublje), a 40 % ostali proizvodi.

“Drago nam je što možemo najaviti kako će od ovoga tjedna kupci u Hrvatskoj moći posjetiti naše trgovine. Hrvatsko tržište nam je jako važno i očekujemo da će nam interes kupaca otvoriti prostor ulaska u Jadransku regiju. Sigurni smo da otvorenjem prve PEPCO trgovine započinjemo dugačko putovanje kroz Hrvatsku”, izjavio je Marcin Stanko, operativni direktor za srednju i istočnu Europu.

Svoj plan za ulazak na hrvatsko tržište PEPCO je najavio u listopadu 2016. godine. Fokus je stavljen na ispunjenje razvojnog plana prema kojem u prve tri godine poslovanja na hrvatskom tržištu PEPCO planira otvoriti oko 75 trgovina, uglavnom u gradovima s preko 10 tisuća stanovnika i pritom zaposliti više od 600 ljudi. Trenutno se radi na otvaranju prvih 20 trgovina koje se planiraju otvoriti u prvih 12 mjeseci poslovanja PEPCO-a u Hrvatskoj.

“Pažljivo smo birali svaku lokaciju zbog čega su PEPCO trgovine smještene u centrima gradova i trgovačkim centrima. Na taj način zajedno s maloprodajnim lancima prehrambenih proizvoda pružamo sveobuhvatnu komercijalnu ponudu koja privlači kupce, a takav se koncept pokazao odličnim i u nekoliko srednjoeuropskih zemalja. Uvjeren sam da će tako biti i u Hrvatskoj”, poručuje Tomislav Bekavac, operativni direktor PEPCO Croatia.

PEPCO je europski maloprodajni lanac koji svojim kupcima svakodnevno pruža cjelovitu ponudu odjeće za obitelj i opremanje doma i posluje u više od tisuću trgovina u Češkoj, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj i Rumunjskoj. S radom je započeo 2004. godine u Poljskoj i od tada uživa veliko povjerenje kupaca te se širi na Srednju i Istočnu Europu, a zapošljava više od devet tisuća ljudi. PEPCO trgovine bilježe oko osam milijuna kupnji mjesečno u svojim trgovinama.

PEPCO je za svoj rad primio brojne nagrade u sektoru maloprodaje, uključujući Forbe’s Diamonds, Shopping Center Forum Award, Good Brand i Quality of Service Award i Best CEE retailer 2017.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)