Pariški muški tjedan mode (Paris Men’s Fashion Week) prati pravila prezentacije, koje je modnoj industriji nametnula pandemija koronavirusa. Lockdown i odsustvo posjetitelja na događanjima su modne dionike natjerali na digitalne načine predstavljanja. Ovaj koncept je dobio i sada već prihvaćen naziv ‘phygital’, piše showstudio.com.
To se posebno odnosi na revije, koje se prenose uživo, no snimljene su izričito za “digitalnu publiku”. Osim revija dizajnera i etiketa, na kojima su se manekeni morali priviknuti na nužnost hoda samo pred kamerama, na internetskim platformama i društvenim mrežama se mogu “obići” izložbe, pogledati razgovori s dizajnerima i modelima, a publika može biti i dio umjetničkog performansa.
Veliki brandovi su nakon više manjih uspješnih projekata također prihvatili ovaj koncept te iza svake revije stoji mnogo produkcijskog i scenografskog rada. Ovakve prijenose na digitalnim platformama prati velik broj ljudi, a zanimljivo je da je pandemija koronavirusa popularizirala i suvremene oblike modnog filma.
Nakon što 24. siječnja završi tjedan muške mode, u Parizu će se održati i revije visoke mode (haute couture)za sezonu jesen/zima 2021. godine.
Komentari