Pao informatički sustav u bolnicama! HZZO: “Imamo problema, ali rješavamo ih”

Autor:

09.08.2022., Zadar - Na podrucju Zadarske zupanije zabiljezena su 72 nova slucaja zaraze koronavirusom. U Opcoj bolnici Zadar hospitalizirano je 30 pacijenata od kojih je troje na respiratoru.  Photo: Sime Zelic/PIXSELL

Sime Zelic/PIXSELL

Građani, koji su u četvrtak došli u bilo koju zagrebačku bolnicu, bili su neugodno iznenađeni. Naime, pao je informatički sustav pa bolnice nisu imale uvid u elektroničke uputnice. Iz HZZO-a priznaju problem, a iz KBC-a Zagreb poručuju – imamo problema, ali rješavamo ih.

“Nažalost, desilo se to da je pao sustav elektroničkog naručivanja Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje. Naravno da sve to čini problema, ali problemi će se riješiti. Znači, svi bolesnici koji su došli, bez obzira jesu li došli iz Prečkog ili iz Dubrovnika, bit će zbrinuti. Ručno će se unositi podatci i svi će dobiti uslugu zbog koje su došli u KBC Zagreb”, rekao je za HRT pomoćnik ravnatelja KBC-a Zagreb Milivoj Novak.

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje poručio je: “Tijekom jutra je došlo do povremenog usporenog rada CEZIH sustava. Veći dio prometa se obrađivao, ali je dio korisnika imao problema pri radu. Korisnici sustava CEZIH su odmah nakon detektiranja zastoja obavješteni da postoje poteškoće u radu servisa za provjeru osnovnog osiguranja, te se osiguranje može provjeriti na službenim stranicama www.hzzo.hr”.

Poručuju da je u svakom trenutku pružanje zdravstvene zaštite osiguranicima omogućeno.

OZNAKE: HZZO, naručivanje, cezih

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.