Pandemija koronavirusa je utjecala na više trendova u gradskom prometu i rezultate prodaje automobila.
Duljina karantene je na globalnom nivou smanjila razinu stakleničkih plinova u gradovima pa se poboljšala kvaliteta zraka u središnjim gradskim četvrtima.
Zanimljiv je podatak da je na području Europe u travnju zabilježen porast prodaje električnih i hibridnih vozila od 17 posto u odnosu na prošlu godinu. Među najtraženijim markama se nalaze novi modeli tvrtki Volkswagen, Volvo i Ford.
Bicikliranje je postalo još zastupljenije u urbanim sredinama. Ovom svjetskom trendu su se pridružile i vlasti San Juan Citya na Filipinima.
Markiranje staza te otvaranje prodavaonica i servisa s rabljenim biciklima je postalo općeprihvaćeno.
Dodajmo kako brojne gradske vlasti i dužnosnici službi javnog prijevoza pozivaju stanovnike da se i dalje voze autobusima, tramvajima, gradskim željezničkim linijama…
Ipak, gužve na važnim prometnicama se ponovno stvaraju u više navrata tijekom dana.
Ističe se kako stroga dezinfekcija, higijena i nošenje zaštitnih maski jamče sigurnost od zaraze koronavirusom u javnom prijevozu.
Komentari