Ožujsko pivo i ove godine je ponovilo prošlogodišnji uspjeh i osvojilo najprestižnije nagrade Dana komunikacija – najvećeg nacionalnog festivala tržišnih komunikacija.
Na Danima komunikacija dodijeljene su nagrade Effie i MIXX za najučinkovitije i najbolje digitalne projekte i kampanje u Hrvatskoj u protekloj godini. Zagrebačka pivovara i agencije BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian i Pragma komunikacije osvojili su dva zlatna Effija, prestižnu nagradu za izvanredno i učinkovito tržišno komuniciranje u kategoriji pića za kampanje ‘Naša mjesta su zakon’ i ‘Počeši s razlogom’, dok su zlatnu nagradu MIXX osvojili Zagrebačka pivovara i agencija Degordian za najbolju digitalnu kampanju i digitalni alat/platformu u području tržišnih komunikacija. Isto tako, Zagrabačka pivovara i agencija BBDO osvojili su zlatnu Ideju X u kategoriji pića, za najkreativniju kampanju.
Kampanja ‘Počeši s razlogom’ za rano otkrivanje raka testisa odnijela je i najprestižniju nagradu Dana komunikacija – Grand Prix u kategoriji Neprofitabilne/ pro-bono, humanitarne kampanje za najbolju i najuspješniju kampanju u protekloj godini.
Osvojene nagrade na Danima komunikacija samo su jedne u nizu priznanja koje je Ožujsko pivo dobilo ove godine za svoje kampanje, a koje su pravi primjer timskog rada i kreativnosti Ožujskog piva i njegovih agencija.
Komentari