Danas je u centru Splita, na adresi Hrvojeva 12, otvoren prvi VELPRO HoReCa Centar.
Na 150 m² ovaj novi format VELPRO Centra nudit će više od 1 000 artikala namijenjenih prvenstveno HoReCa segmentu s posebnim fokusom na asortiman prehrane i neprehrane namijenjene ugostiteljstvu te široku ponudu hlađenih pića i vina.
Poslovanje ovog novog formata VELPRO Centra bit će fokusirano na brzu i hitnu opskrbu više od 300 ugostiteljskih objekata u splitskoj gradskoj jezgri. Poslovanje u starim gradskim jezgrama ima svoje specifičnosti i logističke izazove, a VELPRO će upravo samom lokacijom svog novog HoReCa Centra i velikim brojem električnih dostavnih vozila spremno i efikasno odgovarati na potrebe splitskih ugostitelja u turističkom centru grada. Za redovne narudžbe ukupnog asortimana, svim partnerima će i dalje na raspolaganju biti VELPRO Centar Split na adresi 4. Gardijske 43 b.
„Današnje otvorenje najbolji je dokaz naše orijentacije na stvarne poslovne potrebe naših HoReCa kupaca. VELPRO će odsada, s novim VELPRO HoReCa Centrom u Splitu, biti još bliži svojim partnerima na lokaciji njihovog poslovanja te im na najbolji način biti svakodnevna potpora. Otvorenje HoReCa Centra u Splitu prvo je u nizu planiranih otvorenja diljem Hrvatske, a cilj samog projekta je napraviti dodatan iskorak prema našim HoReCa partnerima“, rekao je povodom otvorenja prvog VELPRO HoReCa Centra, Dražen Kocijan, predsjednik Uprave VELPRO-a.
VELPRO se početkom godine izdvojio iz sustava Konzuma d.d. te postao zasebna tvrtka pod nazivom VELPRO-Centar d.o.o. sa osnovnim fokusom poslovanja u segmentu veleprodaje i HoReCe. VELPRO-Centar trenutno zapošljava više od 1300 zaposlenika te posluje u 24 veleprodajna centra diljem Hrvatske, a svim partnerima osigurava kvalitetnu logističku podršku s 250 vozila.
Od samih početaka svog poslovanja VELPRO-Centar posebnu pažnju posvećuje HoReCa segmentu, unutar kojeg značajnu ulogu uz hotele imaju i ugostitelji. Partnerski odnos kontinuirano se proširuje suradnjom na različitim projektima koji imaju za cilj podršku, očuvanje i unapređenje poslovanja.
Komentari