Medijski prostor koji zauzimaju biskupi, kardinali, POPOVI VULGARIS i njihove propovijedi, ne može se platiti. To je, da upotrijebimo poznatu frazu, neprocjenjivo
Najveći društveni i medijski događaj u Hrvata čini se da je Dan mrtvih. Da oni rijetki sretnici koji imaju posao majstorski spajaju produljene vikende, pri čemu im se najviše sviđa kada praznik pada u utorak jer se baš zgodno nadovezuje na prethodni petak, opće je mjesto. Ali da ćemo samo zbog četiri i pol neradna dana postati takvi nekrofili, to je začudno čak i za poznati hrvatski mrzovoljni mentalitet. Od petka do utorka državna, gradska, stranačka, vojna, dragovoljna i ostala izaslanstva neumorno su polagala vijence, a na vijestima svih televizija u prvim minutama izgarale su svijeće, treperile latice s aranžmana i dominirale noćne snimke grobalja diljem Hrvatske, dok su voditelji ganutim glasom čitali najave. O misama da i ne govorimo. Medijski prostor koji zauzimaju biskupi, kardinali, popovi vulgaris i njihove propovijedi, ne može se platiti. To je, da upotrijebimo poznatu marketinšku frazu, neprocjenjivo…
Komentari