Optima Telekom predstavila dvije nove ICT usluge

Autor:

facebook.com

Tvrtka Optima Telekom, uz već postojeći spektar telekomunikacijskih usluga, ovaj tjedan predstavila je dvije nove ICT usluge OptiFiskal Mini i OptiFiskal Maxi – cjelovita rješenja fiskalnih blagajni.

Obje usluge su primarno namijenjene malim tvrtkama, a sekundarno i poslovnim korisnicima iz viših segmenata tržišta, koji svoje poslovanje moraju imati usklađeno sa Zakonom o fiskalizaciji u prometu gotovinom.

Nove usluge Optima Telekoma korisnicima nude cjelovita hardversko-softverska riješenja te osiguravaju maksimalnu učinkovitost poslovanja bez puno ulaganja.

Usluga OptiFiskal Mini korisnicima nudi najjednostavniju moguću prilagodbu zakonskoj obvezi fiskalizacije, lako je prenosiva te zauzima minimalno prostora. Iznimno je jednostavna za korištenje, a objedinjuje blagajnu, pisač i aplikaciju u jednom uređaju koji je dovoljni mali da stane u vaš dlan.

Druga usluga OptiFiskal Maxi fiskalna je blagajna na Android operativnom sustavu. Objedinjuje pisač, tipkovnicu i aplikaciju, a sa svojim 7-inčnim ekranom osjetljivim na dodir omogućuje lakši rad i bolju preglednost. Ima i opciju vođenja skladišta, kao i mogućnost lakše autorizacije korisnika putem narukvice, privjeska ili pametne kartice. Mobilno je, praktično i pouzdano rješenje.

“Kao jedan od vodećih pružatelja telekomunikacijskih usluga u zemlji, veliko mi je zadovoljstvo što Optima Telekom sa svojim novim uslugama OptiFiskal Mini i OptiFiskal Maxi značajno olakšava poslovanje malim i srednjim tvrtkama na tržištu. Uz postojeće poslovne korisnike koji već koriste usluge zasnovane na broadband pristupu, cilj nam je ponuditi nove ICT usluge i novim poslovnim korisnicima koji će se tek odlučiti na korištenje broadband usluga”, izjavio je Darko Laktašić, direktor Odjela za poslovnu prodaju Optima Telekoma.

Obje usluge uključuju, korisničku i tehničku podršku, 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu, zamjenu uređaja u slučaju uništenja ili gubitka u roku od 24 sata, kao i edukaciju i instalaciju na lokaciji korisnika. Velika je prednost da je sve što je potrebno za funkcioniranje usluge objedinjeno u jednom uređaju. U slučaju prekida veze s Poreznom upravom korisnik i dalje može izdavati račune, a čim se ponovno uspostavi veza, računi se automatski šalju Poreznoj upravi.

OptiFiskal Mini i OptiFiskal Maxi predstavljaju idealna rješenja za fiskalziaciju poslovanja, bez dodatnih većih ulaganja…

Više o uslugama pogledajte na internetskoj stranici http://www.optima.hr/hr/poslovni-korisnici/fiskalne-blagajne/optifiskal-mini/.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)