Opel Astra 1.3 CDTI: problem je vjerojatno u sklopu potenciometra i senzora papučice gasa, a treba provjeriti i turbopunjač te tlak u common-railu
PITANJE ČITATELJA
Opel Astra 1.3 CDTI, 2010., 193.000, amo vozim na neravnoj cesti, povremeno mi se pali senzor papučice gasa, a tada pritiskom na papučicu gasa motor uopće ne reagira, posebice na neravnoj cesti..
ODGOVOR DOKTORA
Najprije, ispravke stručno pogrešnih navoda. Pali se kontrolna lampica, a ne senzor (osjetnik). Uz to, ne radi se samo o senzoru, nego o sklopu potenciometra i senzora papučice gasa. Možda će ga trebati izmijeniti, a možda je problem samo u nekom od strujnih spojeva (konektora).
Nije isključeno ni da je problem u začađenju turbopunjača te blokiranosti zakretnih lopatica statora (VNT) i preniskom tlaku u sustavu ubrizgavanja, odnosno zajedničkom vodu (common-railu), koji, kad motor radi na minimum, treba biti od 260 do 290 bara.
Nije isključena ni kombinacija navedenih mogućih kvarova. Opel Astra 1.3 CDTI je opremljena malim, ali potentnim i kvalitetnim turbodizelašem izvorno talijanskog podrijetla.
Komentari