Kineska digitalna trgovina agresivno se nastoji izboriti za što veći dio tržišta. Nudi primamljive cijene, no pri kupnji je potrebno imati i dozu opreza.
Temu je lansiran 2022. godine i mnogima je nevjerojatno da je postao ovoliko uspješan. Stoga se vrijedi upitati koja je tajna njihovog uspjeha i zašto može ponuditi toliko niske cijene.
Na svojoj web stranici Temu tvrdi kako je osnovan u Bostonu, u američkoj saveznoj državi Massachusetts. To je točno, no riječ je o tvrtci u vlasništvu kineskog PDD Holdingsa, koji je kasnije svoje sjedište preselio u Irsku.
Stoga se može pretpostaviti kako roba stiže uglavnom iz Kine i drugih proizvodnih sjedišta u Aziji. Temu po tome nije jedinstven – brojne poznate tvrtke nabavljaju proizvode ili ih proizvode u inozemstvu jer je to isplativije, piše tportal.
OGROMAN RAST PRIHODA Popularna online trgovina Temu ostvarila impresivne rezultate
Nakon lansiranja vrijeme isporuke je bilo u rasponu od nekoliko dana do nekoliko tjedana. Međutim, u posljednje vrijeme došlo je do promjene u Temuovoj prodajnoj strategiji.
Naime, mnogi proizvodi su označeni kao lokalni. Artikli s ovom oznakom šalju se iz države u kojoj se nalazite, pa bi trebali brže stići do vas.
I dalje je riječ o robi iz inozemstva, samo je Temu pronašao način kako stvarati i održavati zalihe na više tržišta. Kvaliteta robe značajno varira, ovisno o brendu. Dok neki brendovi mogu ponuditi kvalitetne proizvode po izvrsnoj vrijednosti, neki mogu i razočarati.
Zato je posebno važno provjeriti ocjene i pročitati recenzije za različite proizvode. To se posebno odnosi na tehničku robu, koja je u pravilu skuplja od manjih kućnih potrepština ili odjeće.
Komentari