‘Mozaikova slušaonica‘, nakon ‘Orašara’, ‘Carevog novog ruha’ i ‘Pliva patka’ donosi jednu od najpoznatijih bajki braće Grimm – ‘Snjeguljicu i sedam patuljaka’
Popularnost ove bajke dodatno je potaknuo prvi dugometražni animirani film iz 1937. godine kojem se djeca, ali i odrasli, i danas rado vraćaju.
Snjeguljica je najljepša u kraljevstvu, iako je to njezinoj maćehi teško priznati. Djevojka bježi u šumu i ondje upoznaje sedam patuljaka, svoje prijatelje, kao i istinsku ljubav.
Jedna od najljepših dječjih bajki svih vremena ‘Snjeguljica i sedam patuljaka’ bavi se univerzalnim pitanjima kao što su teme o pobjedi dobra nad zlim, o ljudskoj dobroti i zlobi, o pobjedi pravde i istine nad svime lošim i iskvarenim. Bajka je popraćena ilustracijama Željke Mezić, a spikerica Mirela Matković, najpoznatiji hrvatski glas, udahnula je život omiljenoj bajci brojnih generacija.
Podsjetimo, Mozaik knjiga prošle je godine, koja je proglašena Godinom čitanja, je s projektom besplatnih audio slikovnica namijenjenih ponajprije najmlađim korisnicima pod nazivom Mozaikova slušaonica. Projekt je realiziran uz potporu Ministarstva kulture i medija. Tako svojim sadržajima potiču razvoj čitateljskih navika kod opće populacije, ali i odgajaju buduće čitatelje.
Projekt na suvremen i jednostavan, uhu i oku ugodan i prirodan način djeci pomaže da usvoje znanja i vještine potrebne za život.
Digitalno se obrađuju najprodavanije slikovnice Mozaika knjiga, takozvani longseleri, od odabranih Andersenovih bajki i bajki braće Grimm, preko zabavnih slikovnica za najmlađe, do onih čije smo uprizorenje imali priliku i čast vidjeti na kazališnim daskama te malim i velikim ekranima.
Slikovnice su besplatne te lako dostupne na društvenim mrežama. Putem linka dolazi se do kanala na kojem su ponuđene slikovnice za slušanje. Klikom se otvaraju i listaju slikovnice, a glas prati tekst na stranici.
Slušajući priče iz slikovnica, djeca savladavaju za život potrebne vještine: govor, čitanje i pisanje. Slikovnica je prva, a time i ključna, knjiga u djetetovu razvoju, a čitanje i slušanje slikovnica od najranije dobi razvija i njeguje strast prema čitanju.
Kako bismo izgradili bolje, pametnije i kreativnije društvo, želimo medij knjige podržati sloganom ‘Djeca koja čitaju i slučaju najbolje priče postaju ljudi koji misle’.
Komentari