Stockholm je prepolovio broj dopuštenih električnih romobila na svojim ulicama, što je najnoviji udarac popularnom, ali kontroverznom obliku gradskog prijevoza.
Ograničenja stupaju na snagu 1. siječnja, a gradske vlasti će u idućim tjednima objaviti kojim će tvrtkama biti dozvoljeno zadržati dozvole za iznajmljivanje, rekli su dužnosnici nakon glasanja.
Korištenje električnih romobila eksplodiralo je proteklih godina u najvećim gradovima diljem svijeta, ali i kontroverze oko njihove uporabe.
Pristaše smatraju da su električni romobili prikladan oblik prijevoza, dok kritičari tvrde da zatrpavaju ulice i da mogu biti opasni pri velikim brzinama.
Nekoliko svjetskih prijestolnica uvelo je ograničenja na njihovu uporabu.
Stroga pravila za romobile
Kopenhagen ih je potpuno zabranio u listopadu 2020., a ponovno je ih dopustio godinu dana kasnije, ali uz stroga pravila kojima se ograničava njihovo parkiranje i uporaba.
Oslo je u srpnju smanjio broj dopuštenih romobila s 20.000 na 8.000 i zabranio da ih se vozi između 23 i 5 sati.
Pariz je uveo ograničenje brzine električnih romobila na 20 kilometara na sat.
Singapur je zabranio vožnju električnih romobila na pješačkim stazama, po uzoru na Njemačku i Francusku.
Komentari