OBOŽAVATELJI, GDJE STE Konačno otkriveno zašto je otkazana serija ‘Kaos’ u koju su se svi kleli

Autor:

Netflix

Kada se potkraj kolovoza počela prikazivati serija „Kaos“, oduševljenju brojnih pretplatnika streaming platforme Nettflix nije bilo kraja. Netflixova satira na grčku mitologiju smještenu u suvremeni svijet, s glumcima kao što su Jeff Goldblum, Janet McTeer i David Thewlis, i kritika je prigrlila. I zato je odluka Netfllixa da na kraju prve sezone otkaže seriju bila poprilično iznenađenje. Stoga ne čudi da su na društvenim mrežama obožavatelji serije ostavljali komentare u stilu „Are you f***ing kidding me?”, prijetili otkazivanje pretplate na Netflix, te su pokrenuli peticiju sa zahtjevom za snimanjem i prikazivanjem druge sezone.

Oglasio se i Charlie Covell, autor serije, koji je na Instagramu napisao: “Naravno da sam ljut što više nećemo raditi seriju ‘Kaos’, ali ne želim da ova vijest zasjeni ono što smo napravili. Nevjerojatno sam sretan što sam radio s tako iznimno talentiranom glumačkom postavom i ekipom i iznimno sam ponosan na našu seriju. Hvala apsolutno svima koji su bili uključeni: bio je to herkulovski timski rad i velika je privilegija raditi sa svima vama“. On je u rujnu rekao kako se nada da će se snimati još dvije sezone serije „Kaos“.

A onda je gruba realnost izašla na površinu. Usprkos svemu, serija „Kaos“ imala je malo gledatelja. U prvom tjednu od početka prikazivanja pogledano je 825 milijuna minuta prve sezone, a ta je brojka u drugom tjednu bila manja za 52 posto. Za usporedbu, serija „The Perfect Couple“ s Nicole Kidman u glavnoj ulozi, bila je daleko gledanija. U prvom tjednu pogledano je 1,91 milijardi minuta serije dok je u drugom tjednu pogledano 1,97 milijardi minuta.

„Kaos“ je bila inventivna i šašava serija, s puno prostora za kreativni rast. „The Perfect Couple“ je serija koja je i po kritičarima i po gledateljima daleko lošije ocijenjena, ali je po broju gledatelja daleko bolje prošla. Postoje serije koje su bile kvalitetne ali ne i pretjerano gledane, kao što je „Nasljeđe“, ali ta je serija osvojila niz nagrada Emmy i o njoj se neprestano pričalo. Za seriju „Kaos“ nije se očekivalo da će biti nominirana za nagradu Emmy a i nije se o njoj neprestano pisalo. A to je trebalo da bi se gledanost povećala.

Time se pokazalo da malo buke na internetu ne znači uspjeh za neku seriju te ne znači da postoji široka baza obožavatelja. Teorije zavjere po kojima Netflix nije vjerovao u seriju „Kaos“ i kako nisu učinili mnogo na njegovoj promociji, padaju u vodu s činjenicom da je gledanost bila mala. U tim okolnostima financijski odjeljak Netflixa lako zaključuje da im je isplativije producirati nove sezone nekog reality showa nego pametnu i zanimljivu seriju koja nema dovoljno gledatelja.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.