Povodom velike obljetnice u kojoj MUO obilježava 140 godina postojanja kao jedan od najvećih i najstarijih hrvatskih muzeja, predstavljen je novi vizualni identitet koji potpisuju cijenjeni kreativci iz studija Šesnić & Turković.
Muzej pored novog vizualnog identiteta 140. godišnjicu obilježava i brojnim planovima za budućnost, a pripremaju se brojne izložbe, novi postavi u Zbirci dizajna i Zbirkama fotografije i fotografske opreme, izmijenjeni postavi u zbirkama satova, bjelokosti, stakla, metala i keramike, izložbu donacije visoke mode cijenjenoga baletana hrvatskih korijena Yelka Yureshe, izdavanje prve monografije o povijesti Muzeja te međunarodni simpozij na temu uloge stalnih postava muzeja u suvremenom svijetu.
„Svjesni smo zahtjeva koje nove generacije i dinamičan tehnološki napredak postavljaju pred muzeje. Stoga smo pokrenuli niz aktivnosti s ciljem osuvremenjivanja postava koristeći nove IT tehnologije i interpretacije muzejskih sadržaja kao dijaloga inspirativne prošlosti i dinamične sadašnjosti u kojoj se intenzivno mijenjamo za izazove u budućnosti. Novi vizualni identitet samo je korak k ostvarenju naših ciljeva i ispunjenju potencijala koji muzej ima‟, istaknuo je ravnatelj Muzeja Miroslav Gašparović.
Što je za Nacional.hr rekao Miroslav Gašparović možete pogledati i poslušati u našem videu.
Dizajnerski studio Šesnić & Turković osmislili su i novi krovni slogan ‘See Art Where Others Don’t’, odnosno ‘Vidi umjetnost gdje drugi ne vide’. Brojne inačice tog slogana bit će baza buduće komunikacije Muzeja za umjetnost i obrt. Novim sustavom slogana, Muzej postaje jedna od rijetkih muzejskih kuća koja predstavlja najraznolikije vidove umjetničkog rada te njime pozivaju javnost da dijele njihovu vizuru.
„Novim identitetom Muzej predstavlja novi pravac u radu, ali ne odbacuje svoje temelje kao sakupljača umjetnosti iz svih povijesnih razdoblja – jednakim će žarom prezentirati dizajn i fotografiju iz 21. stoljeća! Nama je čast da smo u društvu Ivana Picelja i Borisa Ljubičića kao treći dizajneri njihovog vizualnog identiteta‟, istaknuo je Goran Turković.
„Što se tiče dizajna, logotip je dizajniran po istim uzusima koji su vrijedili prije 60 godina, a vrijede i danas. Tako da se nadamo da će i naš logo živjeti bar 25 godina, kao prethodna dva. Vizualni identitet je zamišljen kao crno-bijela platforma koja služi za isticanje iznimno bogatog i raznolikog sadržaja koji muzej nudi. Iako je vizualni identitet podređen sadržaju koji prezentira, on neupitno ima snagu kojom jasno komunicira s javnošću te jednako tako dovoljno karaktera da gradi brand. Kao korporativna tipografija odabran je Brenner nagrađivanog hrvatskog tipografa i profesora Nikole Đureka‟, nadovezao se njegov kolega iz studija Marko Šesnić.
Komentari