Stručni žiri najvažnijeg festivala oglašavanja u Europi, festivala Eurobest, koji je ove godine održan u Rimu, dodijelio je srebrnu nagradu kampanji ‘Malena i Klepetan’ u kategoriji Live broadcasting/live streaming te ovjenčao njene autore petom u nizu nagrada u samo nekoliko mjeseci.
Nakon osvajanja nagrada na eminentnim marketinškim festivalima i pobjeda u svim najvažnijim marketinškim kategorijama, priča o rodama iz malog slavonskog mjesta čija je ljubav osvojila srca mnogih diljem svijeta na najljepši je način zaokružila pobjednički niz kreativnog tima Jane Vode s porukom i agencije Imago Ogilvy.
“Nakon Brončanog lava u Cannesu, Grand Prixa na Golden Drumu u Ljubljani, Epica Awards u Amsterdamu, Sempl nagrade u Portorožu i Eurobest nagrade u Rimu, mogu samo potvrditi – ljubav sve pobjeđuje. Imamo najljepšu ljubavnu priču godine koja je osvojila srca diljem Europe. Hvala još jednom našoj agenciji Imago Ogilvy i cijelom mom timu na izvanrednoj godini iza nas”, izjavila je Iva Balent, izvršna direktorica marketinga Agrokora.
Osim okupljanja najistaknutijih predstavnika marketinške profesije, festival Eurobest ističe se i svojim jedinstvenim pristupom koji privlači kreativne umove diljem Europe. Neprekidnim premještanjem natjecanja iz godine u godinu po metropolama diljem kontinenta – ove godine za mjesto održavanja odabran je Grad Rim kao kulturna metropola te izvorište klasične civilizacije.
Komentari