NOVI SMJER Aleksandra Dojčinović održala modnu reviju u Parizu za vrijeme Paris Fashion Weeka

Autor:

27.04.2022., Zagreb -  U hotelu Esplanade odrzan susret sudionica projekta Mentorstvo kao oblik networkinga medju zenama. Aleksandra Dojcinovic.   Photo: Davor Puklavec/PIXSELL

Davor Puklavec/PIXSELL

Hrvatska dizajnerica Aleksandra Dojčinović prva je Hrvatica koja je održala modnu reviju u Parizu za vrijeme Paris Fashion Weeka, najprestižnijeg modnog tjedna u svijetu, obavijestila je u utorak modna tvrtka LeiLou.

Dizajnerica je imala reviju u Bridge Clubu, ispod mosta Pont Alexandre III. Most je izgrađen u čast svjetske izložbe 1900 Exposition Universelle te je prepoznatljivi dio pariške panorame, povezujući Grand Palais na lijevoj s Petit Palais na desnoj obali.

Prije Dojčinović na tom mjestu su revije lani održali Valentino i Dior, a ove godine John Galliano tamo je prikazao svoj Maison Margiela Artisanal.

“Nije čudno da velikani svoje kolekcije vole predstaviti baš ovdje, jer veličanstvena modna pista nudi upravo spektakularan, gotovo filmski pogled na grad svjetla koji nikada ne spava”, navodi se u priopćenju.

KREACIJE ZA SVJETSKE POZORNICE Pogledajte dugoočekivani Zigmanov modni spektakl!

Kolekcija koju je Dojčinović predstavila u francuskoj metropoli vodi Lei Lou u potpuno novom modnom pravcu, a pravi highlight branda od danas su pomno birane tkanine poput cupre, novog plant-based materijala.

Prekretnica, za koju je dizajnerica bila spremna već duže vremena, dogodila se u brojnim segmentima, a posebno valja istaknuti činjenicu da je kolekcija gotovo u potpunosti monokromatska, s apsolutnom vladavinom crne, uz tek poneki izlet u bijelo, antracit i bordo kao apsolutni hit sezone u dolasku.

Crna, kao simbol elegancije i moći, u novoj kolekciji nije samo neutralna podloga, već nosi ključnu ulogu u definiranju nekog novog, snažnijeg i modernijeg izgleda.

U priopćenju se naglašava da kolekcija nije couture, već pret-a-porter capsule, što znači da je sve prikazano nosivo i priuštivo mnogim kupcima.

“Sjajna je to poruka svijetu, koji se već duže vrijeme suočava sa sumanutim divljanjima cijena, da je ipak moguće stvarati kolekcije koje će biti dovoljno statement, a opet dovoljno luksuzne i povoljne”, ističe LeiLou.

MADE IN ITALY Talijanski modni brendovi pod istragom zbog izrabljivanja radnika

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.