Danas više nego ikad ljudi žive u digitalnom i mobilnom svijetu te očekuju mogućnost brzog, jednostavnog i sigurnog načina plaćanja bilo kad i bilo gdje. To potvrđuje i istraživanje Mastercard Digital Payments Study koje donosi analizu prošlogodišnjih razgovora na društvenim mrežama o novim načinima plaćanja.
Mobilna plaćanja su predstavljala više od 27 posto ukupnih razgovora na društvenim mrežama kad je riječ o načinima plaćanja, dok se ukupan broj njihovih spominjanja povećao za 20 posto u odnosu na prethodnu godinu. Spominjanja digitalnih novčanika na društvenim mrežama udvostručila su se od 2017. godine.
U okviru svog šestog izdanja, Mastercardova studija razvijena u partnerstvu s tvrtkom PRIME Research donijela je analizu preko 3.3 milijuna objava na društvenim mrežama od prošle godine među kojima su Twitter, Facebook, Instagram i Weibo.
“Novi načini plaćanja sve više zanimaju korisnike te su ih oni sve više spremni koristiti. U ovogodišnjoj studiji, vidimo kako su ovi brzi, jednostavni i praktični načini plaćanja prihvaćeni na svim tržištima. I to ukazuje na daljnji interes i potražnju u godinama koje su pred nama“, rekla je Rose Beaumont, starija potpredsjednica za komunikacije i unapređenje prodaje u Europi u kompaniji Mastercard.
Ljudi traže nove tehnologije koje mogu utjecati na njihove živote. Samo u proteklih godinu dana takvi su se stavovi na društvenim mrežama povećali za 30 posto od zadnjeg izdanja studije. Danas je gotovo 20 posto svih razgovora o mobilnom plaćanju usmjereno na beskontaktna plaćanja i mobilne novčanike. Osim toga, potrošači su zainteresirani za to kako će umjetna inteligencija, QR plaćanja te plaćanja putem nosivih uređaja (tzv. wearable tehnologije) utjecati na njihove živote.
Sve u svemu, ljudi su sve pozitivniji prema novijim tehnologijama. Gotovo u svim (95 posto) razgovorima o mobilnim novčanicima oni su opisani kao povoljni, dok se u 30 posto objava hvali brzina, učinkovitost i jednostavnost aktualnih opcija.
Usvajanje mobilnih plaćanja vidljivo je na tržištima diljem Azije i Afrike. Indija je s 30 posto bila najdominantnije tržište u raspravi o korištenju i potencijalu mobilnih novčanika, osobito oko javnog prijevoza i korištenja QR plaćanja. Kad je riječ o raspravi o mobilnim novčanicima, Sjedinje Američke Države su s 10 posto daleko iza na drugom mjestu.
Među analiziranim razgovorima, potrošači su očito i dalje usredotočeni na sigurnost svog novca i svojih podataka te su to njihovi temeljni zahtjevi. U Hrvatskoj se spominjanje sigurnosti podataka na društvenim mrežama povećalo za 100% od 2017. U objavama korisnika na društvenim mrežama vidi se da na primjeru mobilnih plaćanja prepoznaju vrijednost novih tehnologija koje ih oslobađaju ikakvih briga.
O istraživanju:
Mastercard je u partnerstvu s tvrtkom PRIME Research proveo šesto izdanje istraživanja Mastercard Digital Payments Study osmišljenog s ciljem identificiranja razgovora o novim načinima plaćanja. Preko 3.3 milijuna objava na društvenim mrežama s gotovo 190 tržišta analizirano je u razdoblju od 12 mjeseci (od siječnja do prosinca 2018.). Riječ je o objavama s društvenih mreža Twitter, Facebook, Instagram, Forums, Google+, YouTube, Vkontakte i Weibo. Rezultat izvješća odražava uvid u nove načine mobilnih plaćanja i trendove u brojnim regijama i zemljama.
Komentari