Apple, Netflix i ostale streaming platforme istražuju mogućnost da kupe film „Za smrt nema vremena“ (No Time to Die), posljednji film iz James Bond franšize, čija je kino premijera zakazana za 2. travnja slijedeće godine. S obzirom da je početak prikazivanja filma nekoliko puta odgađan, te da je kompanija MGM zbog odgoda na ovom filmu već izgubila između 30 i 50 milijuna dolara, portal Bloomberg prvi je izvijestio da se razmišlja o prodaji filma nekoj od streaming platformi. U tom slučaju film se neće prikazivati u kinima. To isto su napravili do sada kompanije Paramount i Sony koji su za desetke milijuna dolara prodali svoje filmove kao što su “Greyhound”, “Coming 2 America” i “Without Remorse” streaming platformama. Onog trenutka kada su shvatili da je kino distribucija tih filmova neizvjesna, odlučili su financijski spasiti ono što se spasiti može.
„Ne komentiramo glasine. Film nije na prodaju. Prikazivanje filma odgođeno je za travanj 2021. godine kako bi ljubiteljima filma osigurali kino iskustvo“, za portal Variety kazao je glasnogovornik filmske kompanije MGM. Međutim, nekoliko izvora potvrdilo je portalu Variety da je MGM otvoren spram te mogućnosti ali za izuzetno visok iznos. Isti izvori tvrde kako je MGM spreman prodati film za 600 milijuna dolara, što je u ovom trenutku previsok iznos i za Apple i za Netflix.
Proračun filma „Za smrt nema vremena“ iznosi više od 250 milijuna dolara a s nekoliko kompanija potpisan je sponzorski ugovor te se tako u filmu voze u Land Roveru, James Bond nosi Omega sat, pije se Heineken pivo. Te kompanije očekuju prikazivanje filma u kinima i ako će se film prodati nekoj od streaming platformi, oni se moraju s time suglasiti. Primjerice, film “Coming 2 America” prodan je streaming platformi Amazon ali s time su se morali složiti i sponzori filma, a to su lanac brze hrane McDonald’s i viski Crown Royal.
Komentari