Novi izvještaju pokazali su da je Europa najbrže rastuće tržište K-popa

Autor:

Prema godišnjem izvješću neprofitne organizacije Korea Foundation Global Hallyu, objavljenom u suradnji s Ministarstvom vanjskih poslova Južne Koreje, procjenjuje se da je u Europi od 2022. oko 13 milijuna obožavatelja hallyua. To je čak 37 posto više nego 2021. godine, objavio je The Korea Times.

Korejski val poznat je i pod imenom Hallyu a odnosi se na globalni porast popularnosti južnokorejske popularne kulture od 1990-ih. Korejski val snažno je utjecao na suvremenu kulturu diljem svijeta, posebice na film, glazbu i televiziju.

U svom izvješću Korea Foundation Global Hallyu sugerira da bi se Europa mogla koristiti kao odskočna daska za još veći rast potražnje za korejskom pop kulturom na Zapadu. “Hallyu je stekao snažno uporište diljem Azije, stoga moramo razviti strategiju za dosezanje mnogo šire publike izvan Azije”, rekli su čelnici te organizacije.

U usporedbi s Europom, Azija i Oceanija još uvijek čine najveći udio u potražnji korejske pop kulture, čineći više od 73 posto svih obožavatelja hallyua. Isto izvješće tvrdi da je od procijenjenih 178 milijuna obožavatelja hallyua diljem svijeta, gotovo polovica, njih 84 milijuna u Kini. Zemlje jugoistočne Azije Tajland i Vijetnam na drugom su i trećem mjestu sa 16,8 milijuna odnosno 13,3 milijuna.

U istom izvješću Korea Foundation Global Hallyu stoji i da je tijekom prošle godine globalan trend hallyua porastao ukidanjem ograničenja izazvanih pandemijom diljem svijeta.

 

 

 

OZNAKE: k-pop, black pink, hallyu

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.