Među brojnim pogodnostima koje Hilton Garden Inn nudi poslovnim korisnicima jest i mogućnost najma automobila s vozačem koji im je na raspolaganju tijekom njihova boravka u hotelu
SPONZORIRANI ČLANAK
Hotel Hilton Garden Inn najmlađi je zagrebački hotel u kategoriji hotela s četiri zvjezdice. Otvoren je 24. srpnja ove godine i nije trebalo proći mnogo da osvoji srca brojnih gostiju. Svojom vanjštinom – velikim, sjajnim staklenim površinama u kojima se ogleda plavo zagrebačko nebo i ocrtavaju obrisi udaljenog Sljemena – hotel na prvi pogled ničim ne odudara od okolnih sličnih poslovnih zgrada rasutih duž Radničke ceste. No samo naizgled. Jer prostor iza staklenih ploča krije suvremeni, topao i svijetao dizajn prostora u kojem se osjećate ugodno i opušteno, bilo da ste u hotel stigli poslom ili tek iz turističke radoznalosti. A kada je pak riječ o motivu koji će vas dovesti do vrata Garden Inn hotela, njegova je lokacija savršeno odabrana i zadovoljit će i jednu i drugu vrstu gostiju. Naime, Hilton Garden Inn smješten je usred atraktivne zagrebačke poslovne četvrti u kojoj su smještene sve značajnije bankarske institucije i u kojoj sjedište imaju brojne domaće i međunarodne tvrtke i koncerni, što ga čini posebno privlačnim za poslovne korisnike. A opet, dolazite li u Zagreb kao turist željan upoznati čari „malog Beča“, kako Zagrepčani vole tepati svojem gradu, iz svoje ćete hotelske sobe za 10-ak minuta ugodne lagane šetnje već zaći u strogi centar i započeti svoj obilazak zagrebačkih ulica i trgova, muzeja i povijesnih lokacija ili pak zaviriti u poneku od brojnih atraktivnih trgovina duž središnje gradske ulice – Ilice.
Dok obilazimo prizemlje hotela koje krasi obilje svjetla, hotel-menadžerica Hilton Garden Inna Ana Bogović objašnjava da je prostor hotela uređen prema Hiltonovu dizajnu i u suradnji s Hiltonovim dizajnerskim timom koji je pazio na svaki detalj, nastojeći maksimalno iskoristiti položaj i lokaciju. Moderan, minimalistički uređen interijer gosti su jako dobro prihvatili i kaže da svakodnevno primaju pohvale na račun suvremenog dizajna, ali i odlično odabrane lokacije. „Udaljeni smo tek 20-ak minuta vožnje automobilom od zagrebačke zračne luke, željeznički i autobusni kolodvor su nam u neposrednom susjedstvu, a dovoljno smo blizu i najvažnijim cestovnim pravcima za ulazak u grad, zbog čega nas gosti koji dolaze vlastitim automobilima lako pronalaze. Hotel ima 153 sobe i sve su opremljene besplatnom WiFi uslugom, a nije rijetkost vidjeti poslovnjake kako opremljeni laptopima sjede u našem hotelskom baru uz kavu ili piće i opušteno obavljaju svoje svakodnevne radne zadatke. To nam je najbolja potvrda da se u našem hotelu osjećaju ugodno i da njegova domaća atmosfera na naše goste djeluje pozitivno“ objasnila nam je Ana Bogović. I provjerili smo, kava u hotelskom baru koju nam je spravio mladi nasmijani barmen Petar doista je odlična.
Budući da je hotel namijenjen prije svega poslovnim korisnicima i organizatorima kongresa i seminara, s tim je ciljem posebno uređena velika multifunkcionalna kongresna dvorana na osmom katu koja se po potrebi može pregraditi u pet manjih zasebnih dvorana za sastanke i predavanja. Kao posebnu zanimljivost valja istaknuti činjenicu da je konferencijski dio hotela, kao jedini u Zagrebu, opskrbljen tzv „induktivnom petljom“ – sustavom pojačavanja tona i eliminacije neželjenih sporednih zvukova i šumova – namijenjenim osobama s problemima sluha. Prostor od oko 1000 kvadratnih metara koji krasi otvoren pogled prema Sljemenu i centru grada kojim dominira zvonik zagrebačke katedrale, predviđen je također i za sajmove, izložbe te za proslave vjenčanja, objašnjava Ana Bogović. Poslovnim je korisnicima prilagođen i hotelski restoran koji sa svojih 200 sjedećih mjesta i bogatom ponudom karakterističnih domaćih, ali i internacionalno prihvaćenih jela omogućava brzo posluživanje gostiju u pauzama kongresnih događanja. No brza posluga u restoranu nikako ne znači da ćete zbog toga biti prikraćeni za zadovoljstvo uživanja u delikatesnim pripravcima hotelskih majstora kuhinje. A najbolji dokaz istinitosti tih tvrdnji jest i činjenica da u pauzama za ručak u restoran Garden Inna često navrate i zaposlenici susjednih poslovnih zgrada kako bi uživali u specijalitetima domaće kuhinje.
Mnoštvo je dodatnih usluga koje je Hilton Garden Inn osigurao svojim gostima. Među brojnim pogodnostima koje Hilton Garden Inn nudi poslovnim korisnicima jest i mogućnost najma automobila s vozačem koji im je na raspolaganju tijekom njihova boravka u hotelu, ali i usluga prijevoza do željene destinacije, bez obzira na to je li to zračna luka, željeznički ili autobusni kolodvor ili pak mjesto poslovnog sastanka u Zagrebu ili izvan grada. Uz to, hotel svojim gostima osigurava trening na vrhunskim spravama u fitness centru, a upravo takav oblik aktivnog odmora sve češće koriste poslovni ljudi u pauzama između radnih obaveza i sastanaka. A jedna naoko sitna pojedinost koja je naišla na posebno odobravanje i oduševljenje gostiju višeg rasta, ali i brojnih sportaša koji često odsjedaju u Garden Innu, jest i dužina madraca u sobama. „Naši su madraci nešto veći od prosječnih, njihova je dužina 210 centimetara, što izaziva oduševljenje većine naših gostiju sportaša. Upravo smo ovih dana imali jednu veću grupu sportaša koji su bili vrlo zadovoljni tim naoko nevažnim detaljem koji je njima predstavljao veliko olakšanje. Mnogi su nam po odlasku kazali kako više uopće ne namjeravaju tražiti druge hotele u gradu jer su kod nas našli točno ono što im treba“, s ponosom pripovijeda Ana Bogović i dodaje kako hotel ima i određeni broj dvokrevetnih soba s odvojenim ležajevima, što je podatak koji posebno traže organizatori turističkih putovanja. Tome svakako treba pribrojiti i „self service“ uslugu pranja i sušenja rublja u mini praonici koja je gostima na raspolaganju 24 sata dnevno, u kojoj sami mogu oprati i osušiti svoje rublje. Uz to je i svaka od soba Hilton Garden Inna opremljena glačalom i daskom za glačanje, pa je segment brige za sve potrebe gostiju doista dobro zaokružen. „Tu uslugu s posebnim oduševljenjem prihvaćaju upravo gosti iz poslovnog svijeta koji su na putu više dana“, objasnila je Ana Bogović.
„Hilton Garden Inn doista je mlad hotel, a takvo je i osoblje koje se doista trudi gostima priuštiti toplu domaću atmosferu. Tu pozitivnu energiju koja vlada među osobljem gosti itekako prepoznaju i cijene. Osmijesi na licima naših gostiju koji nas napuštaju uz obećanje da će svakako doći ponovo dokaz su da smo na dobrom putu“, riječi su kojima nas je na vratima hotela ispratila naša domaćica, menadžerica hotela Hilton Garden Inn Ana Bogović.
Komentari