Dosadašnji direktor komercijalne izvrsnosti Zagrebačke pivovare, Željko Maslać, imenovan je glavnim direktorom Molson Coorsa za Bosnu i Hercegovinu, a njegovu poziciju preuzeo je Boris Nagyszombaty, dugogodišnji menadžer Zagrebačke pivovare za regiju Zagreb.
Na novoj poziciji Boris Nagyszombaty će biti odgovoran za odjele podrške prodaji i poslovnih analiza, trade marketing te postaje član Country Leadership Teama.
Ova promocija rezultat je bogatog komercijalnog iskustva Željka Maslaća te činjenice da je tijekom dosadašnje karijere u Zagrebačkoj pivovari dao velik doprinos u postizanju prodajnih rezultata izvanrednim vodstvom svojeg tima te stalnim unapređenjima poslovanja i prodajnih aktivnosti u skladu sa standardima MCBC i organizacijskom strukturom.
Željko Maslać u Zagrebačku pivovaru došao je 2004. godine na poziciju menadžera prodaje za zonu. Godine 2006. napredovao je na mjesto direktora prodaje TIA-e d.o.o., tvrtke kćeri Zagrebačke pivovare, a 2009. godine preuzima poziciju regionalnog menadžera prodaje Zagrebačke pivovare i člana Uprave tvrtke TIA d.o.o. Početkom 2014. godine imenovan je na novoosnovanu poziciju direktora komercijalne izvrsnosti te se pridružuje lokalnom timu rukovoditelja – CLT-u (Country Leadership Team).
Boris Nagyszombaty se Zagrebačkoj pivovari pridružio 2003. godine na poziciji referenta prodaje. Svojim je predanim radom pokazao znanje i spremnost za veće odgovornosti i u vrlo kratkom razdoblju napredovao na poziciju regionalnog Trade Marketing menadžera. Godine 2007. promoviran je na poziciju regionalnog menadžera prodaje za regiju Zagreb, na kojoj je ostvario izvrsne rezultate vezane uz održavanje visokog udjela na tržištu u vrlo složenoj regiji te znatan rast distribucije i egzekucije naših proizvoda.
Na novim pozicijama Željko Maslać i Boris Nagyszombaty izravno će odgovarati Sergeyu Yeskovu, regionalnom predsjedniku Molson Coorsa za Hrvatsku, BiH i Sloveniju.
Ova imenovanja uklapaju se u ambiciju Zagrebačke pivovare u sklopu koje vodeća domaća pivovara podupire razvoj kvalitetnih ljudskih potencijala pružajući zaposlenicima nove prilike za učenje i za nove izazove te ih potiče da budu najbolji u onome što rade.
Istaknimo kako je Zagrebačka pivovara nositelj certifikata Poslodavac partner za izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima.
Komentari