Hrvatska poštanska banka objavila je priopćenje o pripojenju Nove hrvatske banke.
Priopćenje prenosimo u cijelosti:
“Nova hrvatska banka uspješno je pripojena Hrvatskoj poštanskoj banci, čime je klijentima omogućena još veća učinkovitost te još šira dostupnost i kvaliteta financijskih usluga u 69 centara i na 655 bankomata diljem Hrvatske.
Posljednjih godinu dana trajao je proces integracije, a u ponedjeljak 3. srpnja 2023. godine Nova hrvatska banka je i pravno pripojena HPB-u, što označava početak novih zajedničkih uspjeha. Banka je za završetak procesa pripajanja dobila i odobrenje regulatora Hrvatske narodne banke.
„Pravno pripajanje Nove hrvatske banke HPB-u označava odličan početak naših novih zajedničkih uspjeha. Nastavljamo poslovati kao jedna snažna banka s jedinstvenom ponudom proizvoda i pod jednim brandom te s optimizmom gledamo na naredno razdoblje. Nakon rekordnog rezultata u prošloj godini, vjerujemo kako će sinergijski učinci donijeti brojne benefite za naše klijente, dioničare i zaposlenike“, izjavio je Marko Badurina, predsjednik Uprave HPB-a.
Integrirana mreža centara za građanstvo i poslovne subjekte definirana je s ciljem maksimizacije poslovnog potencijala pa će tako 13 poslovnica NHB-a postati HPB Centri i proći vizualnu transformaciju. Proizvodi i usluge Banke klijentima će biti dostupne na svim lokacijama na kojima su i do sada bile ili u neposrednoj blizini, njih ukupno 69, a na današnji dan, 3. srpnja 2023., sve lokacije iznimno započinju s radom u 12 sati. Detaljan popis centara te njihova radna vremena mogu se pronaći na mrežnoj stranici HPB-a.
Promjena na bankomatima
Bankomati će biti sukcesivno prilagođavani za korištenje svim klijentima integrirane Banke u razdoblju od 26. lipnja do 7. srpnja. Na kraju procesa prilagodbe, u mreži Hrvatske poštanske banke bit će dostupno ukupno 655 bankomata. Popis aktivnih bankomata dostupan je na mrežnoj stranici HPB-a. Sve funkcionalnosti bankomata koje su klijenti obje banke imali ostaju i nakon pripajanja. Iznimka je usluga isplate gotovine na rate za dosadašnje NHB klijente, koja će od 3. srpnja biti moguća samo na bankomatima na kojima su i od sada mogli koristiti tu uslugu, a koji će biti i posebno označeni da omogućavaju tu uslugu.
Sve kartice izdane klijentima NHB-a vrijede i dalje. Svi HPB klijenti moći će bez naknade obaviti isplatu gotovine debitnim karticama na NHB bankomatima, isto kao što ni klijenti NHB-a za isplatu gotovine na HPB bankomatima neće plaćati naknadu.
Za klijente NHB-a neće biti promjena pri korištenju direktnih kanala te će i dalje u istom opsegu moći koristiti dosadašnje aplikacije koje će preuzeti vizualni identitet HPB-a. U razdoblju od 20. lipnja do 31. srpnja kroz promotivnu kampanju na nacionalnoj razini klijenti i javnost će biti informirani o prednostima i pozitivnim promjenama koje ih očekuju pripajanjem NHB-a HPB-u.
Klijenti NHB-a od sada će imati osiguranu bitno veću dostupnost bankarskim uslugama diljem RH, jer im je na raspolaganju najšira mreža poslovnica i značajno veći broj bankomata, a svi klijenti će imati koristi od implementiranih unaprjeđenja dobivenim znanjima i iskustvima, ali i tehnologijama. HPB nastavlja s razvojnim aktivnostima koje za cilj imaju daljnju izgradnju snažne i moderne banke koja prati trendove i nove tehnologije te svojim klijentima osigurava brzo, jednostavno i sigurno korisničko iskustvo kroz sve kanale kojima pristupaju banci”, stoji u priopćenju HPB-a.
Komentari