Nokia je redizajnirala svoj logo po prvi put u desetljećima kako bi se distancirala od javnog imidža telefonske tvrtke. Novi logo, najavljen u nedjelju, sadrži pet različitih oblika koji se spajaju kako bi ispisali NOKIA. Font je elegantniji, a klasična nijansa plave povezana s markom zamijenjena je različitim bojama ovisno o položaju.
“Gradili smo na naslijeđu prethodnog logotipa, ali smo ga učinili suvremenijim i digitalnijim, kako bi odražavao naš trenutni identitet”, napisao je CEO Pekka Lundmark u objavi u nedjelju.
Nekoć najveći dobavljač mobilnih telefona i sinonim za eru preklopnih telefona, Nokia se kasnije borila da se natječe s Appleom, Samsungom i drugima na tržištu pametnih telefona. Nokia je prodala svoj posao mobilnih telefona Microsoftu 2014. u katastrofalnom poslu koji je rezultirao velikim otpisom Microsofta sljedeće godine od 8,4 milijarde dolara.
Od tada, tvrtka se bori da odbaci svoju reputaciju telefonske tvrtke dok se fokusira na mobilne i mrežne tehnologije u ‘cludu’ (oblaku). Nokia sada velik dio svojih prihoda ostvaruje prodajom između poduzeća, s planovima za širenje svog otiska na poslovnom tržištu. “Kako bismo signalizirali ovu ambiciju, osvježavamo naš brend kako bismo odražavali ono što jesmo danas – predvodnik B2B tehnoloških inovacija”, rekao je Lundmark. “Ovo je Nokia, ali ne onakva kakvu je svijet prije vidio.”
Promjene su najavljene prije Mobile World Congressa u Barceloni, koji je započeo u ponedjeljak. Lundmark, koji se pridružio tvrtki 2020., održat će uvodni govor u utorak kako bi podijelio “razvoj koji će zauvijek promijeniti način na koji gledate na Nokiju”, navodi se na web stranici tvrtke.
Komentari