Njemački sud odlučio da samo čokolada Ritter smije biti kvadratnog oblika

Autor:

epa08559694 ILLUSTRATION - A woman dividing a bar of Milka chocolate in half, in Duesseldorf, Germany, 17 July 2020 (issued 22 July 2020). Three years ago, the German Federal Court (BGH) already dealt with the Milka manufacturer's attempt to take away the monopoly on the square shape of its cocoa products from its competitor Ritter Sport. With varying degrees of success: the German Patent and Trademark Office had resisted the request because the packaging design had established itself on the market as a distinctive mark and was not technically necessary. However, the Federal Patent Court then deleted the three-dimensional shape mark at the request of Milka, which sells its products in purple packaging - a square is also just a special shape of a rectangle. After further legal arguments, the BGH intends to announce the significance of the aesthetic and functional aspects of sweets and the slogan ‘Square. Practical. Good’ from its point of view for the nibbling public, on 23 July 2020.  EPA/SASCHA STEINBACH

EPA/SASCHA STEINBACH

 

Čokolada Ritter jedina je koja se u Njemačkoj smije prodavati u karakterističnom kvadratnom obliku, odlučio je u četvrtak njemački vrhovni sud odbivši tužbu konkurencije.

Sud smatra da kvadratni oblik čokolada Ritter Sport nije samo plod funkcionalnosti, nego i kreativnog oblikovanja.

“Za ostale proizvođače čokolada nije presudno da svoje proizvode nude u kvadratnom obliku”, stoji u presudi.

Time je odbijena tužba tvrtke Mondelez, proizvođača čokolada Milka. Konačnom presudom okončan je desetogodišnja pravna bitka u kojoj je Milka tražila da se ukine ekskluzivno pravo Rittera na takav oblik čokolade.

“Sretni smo da je i u budućnosti osigurana zaštita naše marke koju njegujemo već desetljećima”, priopćila je tvrtka Alfred Ritter iz Waldenbucha pored Stuttgarta.

“Za nas kvadratni oblik čokolade posjeduje istu vrijednost kao i ljubičasta boja omota za konkurenciju”, dodaju u Ritteru.

Ritter Sport osnovan je 1912., a kvadratni oblik dizajniran je 1932. kada je suosnivačica Clara Ritter odlučila da čokoladice moraju, bez da puknu, stati u svaki džep jakne.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.