Njemački proizvođač sportske opreme Adidas i Njemački nogometni savez (DFB) zaustavili su prodaju novog nacionalnog dresa s brojem 44 nakon kritika da sliči na logo nacističke organizacije SS.
“Zaustavit ćemo personalizaciju dresova u našim online trgovinama”, najavio je u ponedjeljak glasnogovornik Adidasa Oliver Brueggen.
Do ponedjeljka poslijepodne više nije bilo moguće personalizirati dresove s osobnim imenima i brojem. DFB je pak zaustavio isporuku dresova s brojem 44 već naručenih u online trgovini.
Korisnici društvenih mreža nedavno su primijetili da broj 44 na novodizajniranom dresu, predstavljenom prošli mjesec, podsjeća na logo Schutzstaffela (SS-a), paravojne organizacije pod kontrolom nacista i Adolfa Hitlera.
NJEMAČKA NA NOGAMA ‘Reprezentacija u Nikeu umjesto Adidasa je manjak domoljublja’
Adidas se zbog toga našao na meti kritika, no Brueggen tvrdi da su za dizajn imena i brojeva bili zadužen DFP i njegov partner 11teamsports.
Zaustavljeno je i naručivanje dresova s prezimenima povezanih s nacionalsocijalizmom.
“U Adidasu rade ljudi iz više od 100 država, naša tvrtka promovira različitost i uključivost i kao kompanija protivimo se ksenofobiji, antisemitizmu, nasilju i mržnji u bilo kojem obliku”, rekao je Brueggen.
“Bilo kakvi pokušaji promoviranja stajališta koji unose razdor ili marginaliziraju nisu dio vrijednosti našeg brenda“, zaključio je glasnogovornik.
Komentari