Nikolina Brnjac: “Trebamo se okrenuti cjelogodišnjem turizmu s naglaskom na kvalitete koje Hrvatska ima”

Autor:

03.06.2022., Zagreb - U NSK-a odrzana 122. sjednica Vlade. Nikolina Brnjac.
   Photo: Slavko Midzor/PIXSELL

Slavko Midzor/PIXSELL

Ministrica turizma Nikolina Brnjac sudjelovala je na konferenciji Udruženja hrvatsko-američkih profesionalaca u New Yorku. Tom prilikom je predstavila desetogodišnji plan – cilj je brojkama gostiju hvaliti se cijele godine, ne samo ljetnih mjeseci.

“Mi smo od početka godine ostvarili negdje 4 milijuna dolazaka i otprilike 15,6 milijuna noćenja. Samim time smo na 94 posto noćenja u odnosnu na rekordnu 2019. godinu”, objašnjava Brnjac. Kaže da je lipanj već sada bolji od 2019. godine i ako se ovakav trend nastavi možemo očekivati turističku sezonu koja će biti iznad svih očekivanja.

“Ono što nas veseli kao i prošle godine naravno i broj odnosno vrijednost fiskaliziranih računa”, dodaje ministrica.

Bez obzira na brojne krize u svijetu, poput rata u Ukrajini i ekonomske krize, turističke brojke i dalje su visoke. “Svakako da je rat u Ukrajini nešto što se dogodilo i nažalost poremetilo turističke tokove. Međutim, nije ih zaustavio”, rekla je ministrica Brnjac za RTL danas.

Zaokret od masovnog turizma u kojem je glavni cilj bio broj noćenja 

“Trebamo se okrenuti kvaliteti, da se okrenemo k održivom, cjelogodišnjem turizmu, da što više govorimo o turističkoj godini”, govori Brnjac.

“Mi smo odlučili zajedno, i Ministarstvo turizma i sporta i Hrvatska turistička zajednica, da krećemo po našim emitivnim tržištima. S obzirom da je Hrvatska i auto destinacija, posjetili smo brojna tržišta u okruženju”, dodaje. Cilj im je promovirati ono najbolje što Hrvatska ima kvalitetu.

Svoje ciljeve planiraju ostvariti kroz sredstva Nacionalnog plana oporavka i otpornosti. “Kroz ta sredstva, po prvi puta bespovratna sredstva u iznosu od 2,2 milijarde kuna, mi krećemo u smjeru razvoja cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj”, kazala je ministrica.

“Uz tradicionalne goste s tržišta u našem okruženju, uz goste iz Njemačke, Austrije, Poljske, Slovenije, nama su također važni gosti iz SAD-a”, kaže. Objašnjava da je Hrvatska bila prva zemlja koja se otvorila za turistička putovanja i samim time dobila na dodatnoj vidljivosti što se tiče američkog tržišta. “Naravno, rezultat toga je i avionski prijevoz. Mi smo danas povezani s 460 linija, sa 131 gradom, mislim da su te brojke otprilike na razini 2019. godine i to pokazuje da postoji veliki interes novih gostiju koji dolaze u RH”, kazuje Brnjac.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.