Izjava bivšeg direktora Nikea Mikea Nakajime o Novaku Đokoviću privukla je mnogo pažnje, a sada je stigao odgovor iz Lacostea.
Nakajima je, naime, u razgovoru za CNN početkom tjedna privukao mnogo pažnje nakon što je poručio da ‘Novak Đoković i nije toliko privlačan ovom slavnom brendu jer uvijek postoji tamni oblak iznad njega te da to veliki sportski brendovi ne žele vidjeti’.
“Ali zašto se to uvijek događa Novaku? Ili cijela kontroverza oko cijepljenja protiv Covida. Sada, kao brend: želim li stajati iza nekoga tko uvijek ima kontroverze oko sebe? Ili želim ići sa sportašem s vrlo čistim imidžom?“, rekao je Nakajima.
Thierry Guibert, izvršni direktor brenda Lacoste, sponzor Novaka Đokovića, stao je u obranu prvog tenisača svijeta. Da je baš “zaiskrilo” među velikim sportskim brendovima, potvrđuje činjenica da je Guibert u cijelu priču uvukao i Rafaela Nadala, kojem je sponzor Nike.
“Lacoste je tako ponosan što ima Novaka i nikada ne bi odabrao Nadala, uz svo dužno poštovanje prema njemu”, javno je, putem Twittera, poručio izvršni direktor francuskog brenda Lacostea.
Lacoste is so proud to have Nole and would never choose Nadal (with all due respect to him)
Thanks @NDjokofan for the English translation 😂😘— guibert thierry (@tguibert) February 16, 2023
Đoković, koji se izjednačio s Nadalom na 22 Grand Slam turnira kada je osvojio Australian Open u siječnju, uživa u ugovoru s brendom luksuzne odjeće Lacoste od 2017. godine.
Prvom tenisaču svijeta sponzori su ranije bili Adidas, Tacchini i Uniqlo. Ali, njegov prelazak u francusku tvrtku viđen je kao izravnija veza s tenisom, s obzirom da ga je utemeljio Rene Lacoste, koji je osvojio sedam Grand Slam naslova. Dobio je nadimak “Krokodil” zbog načina na koji se nosio sa svojim protivnicima.
S druge strane, Nike je sponzor Nadalu otkad se Španjolac probio kao tinejdžer.
Komentari