NEM Tema drugog panela je ‘Mogu li Pay TV kanali pratiti digitalne trendove?’

Autor:

Ovog će lipnja gosti New Europe Marketa moći dobiti odgovore na mnoga aktualna pitanja iz TV industrije.

Panel-diskusiji ‘Igra Pay TV-a i digitalnog sadržaja’ prisustvovat će eminentni stručnjaci svoga područja, poimence: Salim Mukaddam, generalni menadžer i potpredsjednik za Srednju i Istočnu Europu (CEE), BBC Worldwide; Katharina Behrends, glavna direktorica grupacije NBCUniversal za Srednju i Istočnu Europu; John Rossiter, generalni direktor za Srednju Europu, Sony Pictures Television Networks; Karin Heijink, potpredsjednica za sadržaje i proizvode, Viasat World Limited; Levente Málnay, viši potpredsjednik za Srednju i Sjevernu Europu, AMC Networks International; Bartosz Witak, viši potpredsjednik i generalni direktor za Srednju i Istočnu Europu i Izrael, Viacom International Media Networks.

Pay TV usred ubrzane digitalizacije i promjene trendova

Glavna tema ovoga panela bit će: što čine Pay TV kanali kako bi bili ukorak s digitalnim trendovima i kako im sadržaj može pomoći u neizvjesnoj borbi s granama industrije koje te trendove njeguju već godinama. Vode se mnogobrojne rasprave o utjecaju SVOD-a na sektor tradicionalnog Pay TV-a, no hoće li SVOD pokoriti Pay TV ili oboje mogu djelovati zajedno, a da jedno ne isključuje drugo?

Tko izlazi kao pobjednik?

Hoće li netko iz ove medijske igre izaći kao pobjednik ili je suživot itekako moguć? Karin Heijink iz Viasat World Limiteda pojasnila je cilj panela:

“Ovaj će panel postaviti ključnu tezu s kojim se suočavaju tradicionalni Pay TV igrači u CEE regiji te istražiti kako se prilagođavaju i drže korak s proliferacijom digitalnog sadržaja u transformativnom medijskom krajoliku. Bit će to živa i iskrena rasprava, kao i uvijek na NEM-u koji se nesumnjivo ističe kao jedan od ključnih televizijskih događaja u regiji Srednje i Istočne Europe“.

Mudre riječi dolaze i od Johna Rossitera, generalnog direktora za Srednju Europu u Sony Pictures Television Networksu:

“Tehnološki divovi postali su golijati zahvaljujući tomu što su maksimalno iskoristili mogućnosti mreže. Publika i dalje konzumira iste sadržaje, samo na različitim platformama. Moramo se usmjeriti na proizvodnju sadržaja koje će ljudi gledati. Moramo se prilagoditi“.

Katharina Behrends, glavna direktorica grupacije NBCUniversal za Srednju i Istočnu Europu istaknula je NEM kao “vodeći event za ključne providere i platforme koji se susreću na ovom teritoriju te se fokusiraju na važne trendove i teme specifične za ovu regiju”.

Moderator panela, Chris Dziadul, izvršni urednik i glavni analitičar za istočnu Europu Broadband TV Newsa je izjavio:

“Ovogodišnji event zasigurno će potvrditi status NEM-a,  između ostalog i zahvaljujući panel diskusiji pod naslovom ‘Igra Pay TV-ja i digitalnog sadržaja’ koja će istražit kako se sektor Pay TV-a u regiji prilagođava te uistinu i uspijeva u tom brzo rastućem digitalnom tržištu. Na panelu će diskutirati vrhunski rukovoditelji međunarodnih pružatelja sadržaja koji su snažno prisutni u Središnjoj i Istočnoj Europi“.

New Europe Market 2018 se ove godine održava šesti put zaredom, od 11. do 14. lipnja u Gradu Dubrovniku.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.