NEM 2018 Vrhunski nogomet najveći je blockbuster

Autor:

NEM 2018

Jedan od najunosnijih globalnih poslova posljednjih godina prijenosi su sportskih događaja koji svakodnevno privlače milijune gledatelja.

Tema je to i panela na New Europe Marketu 2018 pod nazivom ‘Nogomet: Tko drži cijenu visokom’. Svi žele biti u toj utrci za novcem, vremenom, novim tehnologijama. Najvišu cijenu drže nogometne lige oko kojih se okreću nezamislivi iznosi. Trošak za emitiranje nogometnih prava u Europi se uspinje, a najprofitabilnije europske lige su engleska i talijanska.

Što nogomet čini najskupljim sportom, barem u Europi? Tko zapravo donosi odluke i tko kupuje ta prava? Podižu li televizijska prava za nogomet letvicu i za ostala TV prava?

Na sva ta pitanja pokušat će dati odgovore vrhunski stručnjaci iz regije: Nikola Francetić, direktor odjela za sadržaj, medije i emitiranje, Telekom Austria Grupa; Richard John Brešković, direktor marketinga, Hrvatski Telekom; Radisav Vulićević, direktor, Arena Sport; Victor Blundell, viši potpredsjednik za Istočnu Europu, Bliski istok, Sjevernu Afriku i Tursku, IMG Media pod moderatorskom palicom glavnog urednika Hrvatske nogometne televizije, Ivice Blažička.

“Jedni uglavnom žive od reklama, drugi od distribucije. Svaki prodavač prava živi za konkurentna tržišta, od njih ima velika očekivanja, ali za iznos koji se šalje kao konačna ponuda i dalje glavnu riječ ima kalkulator, koliko god pojedini nogometni programi, s obzirom na atraktivnost i imidž, uz sebe nosili i prefiks unique. Rast iznosa na službenim ponudama uglavnom ne utječe na cijene ostalih sportskih prava, ali ni na cijenu drugih sadržaja (sadržaj koji nije sportski). Svaka čast Hollywoodu, ali vrhunski nogomet najveći je blockbuster“, rekao je Radislav Vulićević.

“Sport i sportski prijenosi uživo najatraktivnijih natjecanja gotovo su jedina sadržajna razlika između platforma koju nije moguće nadomjestiti sličnim sadržajem. Isto tako to je i glavna prednost Pay TV platformi u odnosu na globalne OTT platforme. Dok god se platforme i televizije natječu u stjecanju prava za premium sportske sadržaje, vrijednost im neće padati“, rekao je Nikola Francetić.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.