NAVIGARE Novi život korčulanskog remontnog brodogradilišta Leda

Autor:

Privatna arhiva

Tvrtka Jadranska ulaganja, u suvlasništvu Nenada Končara, čiji je otac Danko Končar pokrenuo niz velikih investicija na Jadranu, kreće u novi investicijski ciklus kako bi povećala kapacitete brodogradilišta Leda.

Nakon turbulentnog perioda u kojem je uslijed neodgovornog ponašanja bivšeg vlasnika prošlo kroz fazu stečaja, remontno brodogradilište Leda u Korčuli, koje je otkupom potraživanja od radnika i ostalih vjerovnika preuzela tvrtka Jadranska ulaganja, sada je usmjereno na povećanje kapaciteta. U brodogradilištu je vrlo živo jer se naveliko rade remonti brodova, a procese koji se sada odvijaju objasnio nam je Dino Runko, operativni voditelj remontnog brodogradišta Leda.

Leda je nastavila s remontom brodova dužine od 5 do 27 metara, do 100 tona težine, posao odrađuju uz pomoć kooperanata i žele povećati broj vlastitih radnika | Foto: Privatna arhiva

“Početkom veljače izašli smo iz stečaja te smo nastavili s radom i remontnom brodova dužine od 5 do otprilike 27 metara, do 100 tona težine. Iako trenutno još uvijek imamo znatno smanjen broj radnika, uz podršku koju nam pružaju kooperanti, uspješno odrađujemo kompletan proces remonta brodova, od plastificiranja drvenih brodova, obrade podvodnog dijela, poliranja, izmjene tikovine do servisa motora. Cilj nam je povećati broj radnika i raditi još zahtjevnije remonte”.

‘Leda ima odličnu perspektivu jer u ovom dijelu Jadrana, do Trogira, nema ni jednog sličnog. Uskoro idemo u 2. fazu ulaganja’ | Foto: Privatna arhiva

Nakon normalizacije radnih procesa, Uprava brodogradilišta, koje je sada u suvlasništvu Nenada Končara, sina poduzetnika Danka Končara, koji stoji iza nekoliko velikih investicija na jadranskoj obali, od preuzimanja remontnog brodogradilišta Brodotrogir do izgradnje Marine Polesana s luksuznim hotelom Katarina Monumenti u Puli, ima ambiciozne planove i za Ledu. Savjetnik Uprave Vlatko Kvesić kaže kako će Leda zasigurno zadržati svoju djelatnost remontno-servisnog brodogradilišta te kreću u prvi veći investicijski ciklus.

‘Prva veća investicija koju sada planiramo je kupnja stotonskih samohodnih kolica, kako bismo mogli iz mora izvlačiti veće brodove, a u 2. fazi uredit će se i obala’, kaže Vlatko Kvesić | Foto: Privatna arhiva

“Prva veća investicija koju sada planiramo je kupnja stotonskih samohodnih kolica, kako bismo mogli iz mora izvlačiti veće brodove i povećati kapacitet brodogradilišta. Riječ je o investiciji od nekih 300-njak tisuća eura, ali u idejnim planovima je i puno veća investicija, a to je nabavka travel lifta, nakon što izaberemo idealnu poziciju. To će biti druga faza ulaganja koja će uključivati i reorganizaciju hala te uređenje obale za prihvat brodova koji će čekati na remont i ta faza stajat će zasigurno više milijuna eura”, pojašnjava Vlatko Kvesić.

U fokusu javnosti do sada je najviše bio plan o izgradnji i uređenju nove marine koja bi se nalazila uz brodogradilište.

“Interes za marinom postoji, ali trenutno nam je u fokusu podizanje kapaciteta brodogradilišta koje ima odličnu perspektivu jer do Trogira ne postoji nijedno slično”, ističe Kvesić.

‘Leda ima odličnu perspektivu jer u ovom dijelu Jadrana, do Trogira, nema ni jednog sličnog. Uskoro idemo u 2. fazu ulaganja’

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.