Francuska marka Pierre Cardin vratila se u nedjelju na službeni raspored Pariškog tjedna mode, prvi put od 2010. godine, predstavivši šarenu, neuobičajenu liniju stilova koji su podsjetili na vrhunac ‘svemirskog doba’.
Modeli su prošetali u dvobojnim sakoima s trokutastim reverima, asimetričnim haljinama i pelerinama, svjetlucavim zlatnim hlačama i tankim kravatama koje su na vrhu oblikovale strelicu.
Reflektori su osvijetlili modele koji su se probijali niz privremenu pistu, postavljenu u praznu glavnu trgovinu ovog brenda, koja je u fazi renoviranja.
Hologrami koji su se vrtjeli projicirani su u izlozima trgovine — koja se nalazi preko puta francuske Elizejske palače — a jedan je model nosio trodimenzionalnu projekciju na torbici.
Pranećak pokojnog dizajnera, Rodrigo Basilicati Cardin, koji je preuzeo vodstvo etikete nakon Cardinove smrti 2020. godine, istaknuo je da je odjeća s revije izrađena od recikliranih materijala, kao i tkanine koja je stajala u skladištu desetljećima.
Nastojeći potaknuti zanimanje za etiketu kod mlađih skupina, Basilicati Cardin je rekao da je organizirao natjecanja kako bi doveo talente iz drugih zemalja, poput Meksika i Južne Koreje, kako bi radili za etiketu. “Moj cilj je upravljati etiketom i dovesti je na pravi put”, rekao je obraćajući se novinarima nakon nastupa dok je pozdravljao goste.
Gradonačelnica Pariza Anne Hidalgo u ponedjeljak bi trebala otkriti ploču koja označava Cardinovu prisutnost u susjedstvu, od njegova dolaska u Pariz 1945. godine.
Komentari