Prema istraživanju koje je proveo SeoClarity vidljivo je da tehnološke kompanije u današnje vrijeme teško stječu povjerenje korisnika, a vrlo lako ga gube. Na uzorku od 1057 osoba, iznimno loše prošao je Facebook i popularni TikTok, a na samom vrhu kredibilnih izvora našao se Google, piše ICTBusiness.
Istraživanje je pokazalo da je Google na samom vrhu kao vjerodostojan i pouzdan izvor, u kojeg povjerenje ima 65,7 posto ispitanika, a u stopu ga prati Amazon, koji je s 65,1 posto zauzeo drugo mjesto.
Na trećem mjestu je Microsoft sa 63,9 posto onih koji imaju povjerenja u njega, dok Appleu ukupno 62,6 posto ispitanika daje povjerenje. Potom slijedi Samsung, koji se može pohvaliti s činjenicom da izaziva najmanje nepovjerenja – tek 13 posto. Povjerenje u njega, pak, ima 62,3 posto ispitanih.
Iako uzorak nije velik, rezultati istraživanja otkrivaju da 43 posto osoba u Americi nema povjerenja u TikTok, a 42,6 posto u Facebook. Rezultati istraživanja kod odgovornih u Facebooku, kao i kod onih u TikToku, izaziva nelagodu.
Huawei se smjestio na samom dnu ljestvice. No, s obzirom na činjenicu da posljednje dvije godine nema pristup američkom tržištu, rezultati istraživanja za Huawei nisu iznenađujući. Povjerenje u njega iskazalo je svega 30,4 posto ispitanika.
Komentari