NAJVEĆI IZVOZNI ISKORAK Carwiz rent a car je Franšiza godine 2023.

Autor:

Carwiz rent a car je Franšiza godine 2023., a u petak je na svečanosti dodjele jedinstvenih franšiznih nagrada na hrvatskom i regionalnom tržištu “Franchise Brand Leader Award 2023” proglašen i najboljom hrvatskom izvoznom franšizom te je dobio nagradu za najveći izvozni iskorak.

Carwiz rent a car ujedno će predstavljati Hrvatsku na natjecanju za europsku franšiznu nagradu “The 2024 European Franchise Award”, koja će se održati u listopadu u Bruxellesu, izvijestili su utemeljitelji nagrade “Franchise Brand Leader Award” – prvi poslovni radio PoslovniFM, Brending Akademija i Hrvatska udruga za franšizno poslovanje FIP.

Za najbrže rastuću novu hrvatsku franšizu proglašena je franšiza Odgoj s glazbom, a nagrada za najbrže rastuću hrvatsku franšizu na regionalnom tržištu pripala je Tinker Labsu.

Najbrže rastuća inozemna franšiza na hrvatskom tržištu je franšiza Helen Doron English, dok je Edukido najbolja franšiza s društvenim učinkom, a najbolji primatelj franšize je Tinker Labs za Republiku Hrvatsku.

Franšizna osoba 2023. je Anita Markota Štriga, članica Uprave Erste Card Cluba.

Dobar posao Carwiza

U priopćenju se prenosi i izjava osnivača i predsjednika Carwiz rent a car-a Krešimira Dobrilovića, koji je posebno sretan zbog nagrada jer je Carwiz u šestu godinu djelovanja ušao s prisustvom na svim kontinentima s gotovo 400 lokacija u 35 zemalja.

“Samo u poslovnoj 2023. otvoreno je 11 novih zemalja i 130 lokacija, a potpisan je i prvi ugovor za Australiju s trajanjem od 30 godina. Rast je nastavljen i u 2024. i upravo sam stigao iz Dubaija gdje je potpisan ugovor kojim smo otvorili vrata Bliskom istoku i Africi“, istaknuo je.

U sklopu svečanosti dodjele nagrada razgovaralo se i o iskustvo u franšiznom poslovanju i savjetovanju za franšizni business, pri čemu je istaknuto kako brand čini osnovu franšiznog poslovanja. Potrebno je zaštititi prava franšizera, a pri tome zadržati i balans u pravima i obvezama stranaka.

Složeni odnos

Kako je franšizni odnos dugotrajni odnos, bitno je detaljno urediti prava i obveze već prilikom sklapanja ugovora, uključujući i dio oko decommissioninga – prestanka prava korištenja elemenata branda, istaknule su Nina Čavlina Zrinšćak i Ana Mikulec, odvjetnice iz Odvjetničkog društva Jelić, Čavlina Zrinšćak i Sardelić.

Pokretača i direktora nagrade, glavnog urednika PoslovnogFM Darka Bukovića veseli što se nagrada smatra potvrdom uspješnosti i s dobrim temeljima za međunarodni uspjeh. To, kako je istaknuo, potvrđuje i godišnji rast franšiznog tržišta koji iznosi više od 20 posto.

Inače, nakon pomne analize podataka izabrano je 26 finalista, kandidata za nekoliko franšiznih nagrada za 2023. godinu, o čemu je odlučivalo stručno međunarodno povjerenstvo.

Ljiljana Kukec, predsjednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje FIP, članica Europske franšizne federacije i Svjetskog franšiznog vijeća, dobitnica je i posebnog priznanja žirija za ustrajni rad i angažman za promicanjem franšiznog posla, svojevrsno priznanje za minuli rad, ističe se u priopćenju.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.