NAJTRAŽENIJI PROIZVOD Trgovci trljaju ruke, građani nezadovoljni: Na montažu i servis klime čeka se i do tri tjedna

Autor:

Image: 313093489, License: Royalty-free, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Daniel Krason / Alamy / Alamy / Profimedia

Daniel Krason / Alamy / Alamy / Profimedia

S dolaskom temperatura preko 30 stupnjeva Celzijevih nastala je velika potražnja za klima uređajima, ali i serviserima. Trgovci su i više nego zadovoljni prodajom. Zadovoljni nisu građani, koji na montažu ili servis moraju čekati dva do tri tjedna. Ima li u Hrvatskoj dovoljno ljudi za ovaj posao?

Dnevno serviseri stignu obaviti 5 do 10 zadataka, popisi su dugi, tako da oni koji su ih se sada sjetili – načekat će se. “Minimalno dva tjedna treba čekati jer gužva je ogromna, i sa montažama i sa servisima”, rekao je za HRT Damir Fogec, serviser klima uređaja.

Godinama upozoravaju da je kupnju ili održavanje klima – uređaja najbolje obaviti između siječnja i svibnja. Problem bi bio mnogo manji kad bi više ljudi radilo taj posao. Vjeruju da će se to i dogoditi jer sve više mladih polaže majstorske ispite za to zanimanje.

IZDRŽITE JOŠ MALO Još sutra nesnosne vrućine i crveni alarm, evo kad će toplinski val popustiti

“Servisera klima uređaja svakako nedostaje. Potražnja za tim poslom je svakim danom sve veća i stručnjaka na tom dijelu u principu nema dosta. Da nas ima još 30-40 posto više, ja vjerujem da bi svi imali posla i svi bi mogli normalno raditi i ne bi bilo problema”, smatra Mladen Leš, vlasnik servisa rashladne opreme.

Među onima koji nemaju nikakvih problema su trgovci. Njihovi samostojeći i prijenosni klimatizacijski uređaji prodaju se bolje nego ikada prije. Kažu da su se dobro i na vrijeme pripremili, ali da je potražnja iznimno velika.

“Premašili smo sve planove, a u odnosu na lanjsko razdoblje prodaja je ovih dana udvostručena. U praksi to izgleda tako da kupci odmah dođu ujutro u 7:30 kada otvaramo naša prodajna mjesta i premda su police tada pune u nekakvih sat vremena već su poluprazne i mi ih ponovno punimo”, rekla je Dijana Jendrašinkin Babić, direktorica Marketinga i korporativnih komunikacija trgovačkog centra.

VANI PAKAO, A REBRO BEZ KLIME Javila se zabrinuta mama: ‘Ovdje ima i beba, ne može se ni disati’

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.