Fordova uzdanica na europskom tržištu – Fiesta, ostaje i u 2015. najtraženiji automobil u “B” segmentu na Starom kontinentu, ispred najvećih konkurenata, modela Renault Clio i VW Polo.
Prema izvješću JATO Dynamics, vodeće svijetske kompanije za prikupljanje podataka i istraživanje tržišta u automobilskoj industriji, u prvoj polovici 2015.
Fiesta je na tržištu 30 europskih zemalja prodana u 173.999 primjeraka, što je čini najprodavanijim malim automobilom i drugim po broju prodanih primjeraka (iza Golfa) među svim modelima i klasama na Starom kontinentu.
U odnosu na period siječanj – lipanj 2014, rast prodaje u prvih šest mjeseci tekuće godine iznosi 3,6 posto.
Samo u lipnju, za Fiestu se odlučilo 33.646 kupaca, što je za 22,3 posto više u odnosu na llipanj 2014. godine.
U Fordu smatraju da je na rast popularnosti Fieste utjecalo unaprijeđenje game benzinskih EcoBoost i TDCi dizel agregata, kao i uvođenje palete novih boja, stilskih dodataka te obogaćen spisak dodatne opreme.
Komentari