Djecu treba potaknuti da jedu što više voća, povrća i drugih svježih namirnica.
Lidl Hrvatska je održao kulinarsku prezentaciju u sklopu dječjeg festivala ZGodionica na zagrebačkom Ribnjaku. Poznati trgovački lanac je na ovaj načini želio motivirati najmlađe na konzumaciju zdravih obroka.
“Jedan od najčešćih mitova u javnosti je da zdrava prehrana nije ukusna. U želji da napravimo pozitivan zaokret u promišljanju o prehrani i motiviramo najmlađe na uravnoteženu prehranu, ponovno smo doveli Stikeeze u svoje trgovine, a ovoga puta svaki od njih stiže s poučnom i zabavnom porukom o sebi. Opisima Stikeeza htjeli smo klince kroz igru dodatno zainteresirati za voće, povrće, mliječne proizvode i druge svježe hranjive namirnice. Za Stikeezima nisu ludi samo klinci, već i roditelji“, izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska.
Kombiniranjem raznih Stikeeza kroz igru, djeca dolaze do rezultata u rješavanju “zagonetke” dobre prehrane. Kulinarska prezentacija održana je u suradnji s mag. nutricionizma, univ. mag. fitofarmacije i dijetoterapije Nenadom Bratkovićem.
Komentari