Najava prvog panela na konferenciji New Europe Market 2018

Autor:

New Europe Market

Zanimljive rasprave o najnovijim dostignućima i trendovima u svjetskoj, regionalnoj i domaćoj TV industriji očekuju vas na jedinstvenom New Europe Marketu, najvećem regionalnom događaju posvećenom TV industriji u CEE regiji, koji se šestu godinu zaredom, od 11. do 14. lipnja, održava u Dubrovniku.

Poznati medijski događaj kojem prisustvuju najveći stručnjaci otkriva vam prvu panel-diskusiju imena ‘Lov na publiku: Može li lokalna produkcija učiniti razliku’. Glavno pitanje koje će se postaviti panelistima jest je li moguće osnažiti brojke gledanosti javne televizije uz lokalno produciran sadržaj.

Je li sadržaj tajni sastojak koji će zadržati publiku uz FTA kanale?

Iako FTA kanali i dalje glase za najpopularnije i najgledanije, oni stoje pred izazovom u kojem moraju svoje gledatelje zadržati kvalitetnim sadržajem i programom. S druge strane, poklonici Pay-TV-a smatraju kako je VOD jedini način zadržavanja publike koji ide ukorak s trendom, bez obzira na količinu lokalne i javno dostupne produkcije.

Prvu panel-diskusiju u Dubrovniku moderirat će Gün Akyuz, research editor iz C21 Medije, cijenjene međunarodne publikacije posvećene televizijskoj industriji.

Raspravu će održavati intrigantnom i dinamičnom generalni direktor slovačke TV Markize Matthias Settele, direktor razvoja programa i formata Češke televizije, Jan Maxa, predsjednik Uprave RTL Hrvatske, Henning Tewes, glavni ravnatelj Hrvatske radiotelevizije, Kazimir Bačić te Gabriella Vidus, direktorica RTL Mađarske, i direktor Antenna Internationala, Pete Smith.

Upoznajte ključnog igrača međunarodnoga medijskog biznisa

Jedan od istaknutijih panelista, Pete Smith, direktor Antenna Internationala koji vodi i Antenninu europsku mrežu, u posljednjih nekoliko godina usredotočio se na brzi medijski rast u Istočnoj Europi i ulaganje u programske i digitalne tvrtke:

“Budući da se pojavljuju nove platforme i obuhvaćaju jedinstveni i autohtoni sadržaj, zaista vjerujem da ulazimo u zlatno doba proizvodnje lokalnog sadržaja“, rekao je Pete Smith o tematici prve panel-diskusije na ovogodišnjem NEM-u.

Pete Smith je bio zadužen za distribuciju filma i televizije, televizijsku produkciju i kanale. Često je predstavljao strateške i financijske probleme Upravi i odabirao i predstavljao sve M & A transakcije. Tvrtki je donio rast od 44% tijekom tri godine i dovršio akvizicije u Japanu, Jugoistočnoj Aziji i Istočnoj Europi. Također je povisio broj kanala s 12 na 70 i izgradio posao s Pay-TV kanalima.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.