Davor Nađi iz stranke Fokus komentirao je turizam i turističku sezonu. Nađi kaže da je turizam u Hrvatskoj uspješna priča. “Turizam u Hrvatskoj – uspješna priča”, stoji u naslovu objave.
“S obzirom na sve što se događalo u zadnje vrijeme, nisam baš imao vremena se osvrnuti na sva komentiranja turističke sezone i turizma općenito u Hrvatskoj, pa koga zanima, u nastavku slijedi moj kratki osvrt.
Ljeto je krenulo standardno s najavama propasti sezone. To već tradicionalno tako ide u to doba godine, a nerijetko to promoviraju interesne skupine upravo iz turizma kako bi se napravio pritisak na vladu (koja taman počinje pripreme proračuna i poreznih izmjena za iduću godinu) da spusti porezno opterećenje na turizam (podsjetimo, turizam nisu samo apartmani, a neki i dalje plaćaju PDV 25%!)”, piše Nađi na svom Facebook profilu.
“Na njih se uvijek nadovezuju putničke agencije koje organiziraju inozemna putovanja, koje se onda trude promovirati visoke cijene u Hrvatskoj, a niske cijene u drugim zemljama. Jasno je zašto”, dodaje.
“I dalje se može naći usluga za svačiji džep”
“Činjenica je da su u Hrvatskoj cijene narasle, ali i dalje se može naći usluga za svačiji džep. Svatko dovoljno motiviran će naći i vrlo skup restoran ili kafić i primjereno jeftin.
Možda će netko reći da pretjerujem kad kažem „jeftin“, međutim stvarno ima i takvih na obali, ali iz njih često nije atraktivno objavljivati slike na Instagramu. Ne kažem da nema jeftinijih odredišta, ali u Hrvatskoj nije baš takva drama kako se prikazuje”, piše.
“Dakle, razina cijena sama po sebi nije problem ako kvaliteta usluge opravdava cijenu i ako si kupci mogu to priuštiti, tj. imaju dovoljnu kupovnu moć. A Hrvatska je vrlo blizu najbogatijem dijelu svijeta koji si to može priuštiti”, dodaje.
“Ipak, već godinu dana cijeli svijet pleše na rubu recesije. SAD, EU, Kina… Sve tri najveće ekonomije drže glavu jedva iznad površine, a Njemačka je već ušla u recesiju.
Komentari