Dolaskom prvih gostiju početkom lipnja, kreće treća sezona na Obonjanu – jedinstvenoj turističkoj destinaciji na Jadranu. U ovom trenutku otok bilježi preko 80% popunjenosti kapaciteta u periodu od lipnja do sredine rujna. Iako sezona službeno nije započela, trenutno se na otoku nalazi 300 gostiju iz SAD-a, koji su stigli mahom iz Miamija i predstavljaju svojevrsnu najavu međunarodne invazije na Obonjan u tekućoj sezoni.
Aktualni prodajni rezultati govore kako predstoji vrlo uspješna turistička sezona tijekom koje će otok, ali i grad Šibenik posjetiti iznimno velik broj posjetitelja iz cijelog svijeta. Usprkos slabijem punjenu kapaciteta početkom godine, posljednjih mjesec dana realiziran je izniman uspjeh.
Posebno intrigira podatak kako će otok u pred i post sezoni posjetiti velik broj međunarodnih kompanija te uživati u njegovim prirodnim i infrastrukturnim prednostima. Do danas je svoj dolazak početkom lipnja, te sredinom rujna najavilo nekoliko renomiranih tvrtki iz Francuske, Velike Britanije, SAD-a, Slovenije i Hrvatske. Nakon što je prošlo ljeto ugostio, između ostalih – IBM, krajem ovog ljeta na otoku boraviti će vodeće tvrtke iz globalnog kozmetičkog sektora poput Loreala, Nu Skina, Jo Malonea…
Mogućnost primanja velikog broja gostiju, koji je za ovu sezonu proširen na 1 000 ležajeva s pedesetak novih smještajnih jedinica, pokazuje se idealnim za organizaciju događanja za potrebe većih grupa. Unaprijeđen je i multimedijalni centar predviđen za održavanje tematskih predavanja, seminara, kulturnih događanja i raznih projekcija.
Gosti će ove sezone moći uživati u bogatoj ponudi programa, baziranih na wellbeing konceptu, uz nastupe svjetski poznatih glazbenih izvođača, tematskih radionica, kulturnih događanja, seminara joge i meditacije, proširene bogate gastronomska ponude…
Komentari