Prezentacija koju je Nacional dobio prošlog tjedna pokazuje da je situacija u ZET-u poražavajuća – čak 28 posto tramvajskih vozila nije u voznom stanju, nedostaje 19 tramvaja i četiri autobusa dnevno, a brzina kojom tramvaji voze je bijednih 13 kilometara na sat
Nakon što je nedavno Tomislav Tomašević, zagrebački gradonačelnik, najavio da će uskoro proširivati tramvajsku zonu te da će Grad za 2,7 milijuna eura kupiti 11 rabljenih tramvaja starih od 15 do 20 godina, jer će se novi trebati čekati dvije godine, u fokusu se našao javni prijevoz glavnoga grada koji je jedna od crnih točki funkcioniranja Zagreba. Prezentacija koju je Nacional dobio prošlog tjedna, zapravo interna edukacija članstva Možemo! koja je na vlasti u Zagrebu, pokazuje da je situacija u ZET-u, gradskoj tvrtki zaduženoj za javni gradski prijevoz, poražavajuća – čak 28 posto tramvajskih vozila nije u voznom stanju i ne mogu se popraviti, nedostaje 19,5 tramvaja dnevno i četiri autobusa dnevno, a brzina kojom tramvaji voze je bijednih 13 kilometara na sat. Stoga se postavlja pitanje ima li smisla raditi sve te zahvate na javnom prometu ako se on ne može primijeniti na infrastrukturu….
Komentari