Paul Daimler, 17. godišnji sin legendarnog Gottlieba, motoriziranim dvokotačem, kojeg su 29. kolovoza 1885. patentirali Daimler i Maybach, provozio 5,5 km od Cannstatta do Untertürkheima u južnoj Njemačkoj
To je prva zabilježena vožnja novim prometnim sredstvom, u osnovi dvokotačem, pretečom suvremenog motocikla, koji je imao dva pomoćna bočna manja kotača. Gottlieb Daimler i Wilhelm Maybach godinama su eksperimentirali s izradom motora s unutrašnjim izgaranjem, pogodnim za pokretanje i manjih vozila.
Početkom 1885. napravili su izvedbu s napajanjem na laki benzin (petroleter). Koristili su jednostavnu, drvenu konstrukciju, motor snage 0,5 KS omogućavao je brzinu od 11 km/h. Kako ta brzina nije osiguravala dovoljan žiroskopski moment za osiguranje bočne stabilnosti, imao je male bočne kotače.
Prvi motocikl su patentirali 29. kolovoza 1885., a na današnji dan prije 137 godina Paul Daimler (1869. – 1945.), najstariji Gotliebov sin, provozio je od 5,5 km, od Cannstatta do Untertürkheima u južnoj Njemačkoj. Sin slavnog izumitelja postigao je također zavidnu karijeru, 1902. se zapošljava u tvrtki Austro-Daimler te je 1903. konstruirao oklopno vozilo.
Od 1907. do 1922. je tehnički direktor tvrtke Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG), a 1923. pridružuje se tvrtki Horch, dijelu Argus Motoren Gesellschaft gdje postaje jedan od glavnih za razvoj zrakoplovnih motora. Najzaslužniji je za razvoj hidrauličkih podizača ventila, 1931.
Komentari