Pandemija koronavirusa je uzrokovala nagle promjene u društvu, djelatnostima i svjetskim gospodarstvima.
Odredbe globalne karantne i obaveznog održavanja razmaka su udaljile ljude od uobičajenih aktivnosti, od odlaska na posao do društvenih okupljanja, prisustvovanja raznim događanjima, druženja.
Mnoge aktivnosti su prebačene u internetski segment pa tako i funkcioniranje modne industrije.
Već ranije je najavljeno kako će neki poznati tjedni mode biti predstavljeni u internetskom izdanju. Dizajneri će u budućnosti još više koristiti mogućnost raznih digitalnih platformi kako bi bili u kontaktu s javnošću i predstavili svoje raznovrsne projekte i suradnje.
Internetska prodaja je najveće rastući dio modne industrije u prošlom desetljeću.
Pandemija je pokazala trend smanjenja masovne kupnje i rasprodaja, a ljude više zanima održivost i odjevni komadi koje mogu kombinirati uz svoju omiljenu garderobu.
Stručnjaci ističu kako je za vrijeme karantene zabilježen porast kupnje u sportskom i kućnom asortimanu.
Ističe se kako modni trendovi variraju o tržištima, dok je pandemija jače postavila pitanje kategorija i promjene sezonskog rasporeda. Čini se kako se to za sada neće drastično mijenjati, no ima poznatih etiketa i dizajnera koji svoje linije predstavljaju češće.
Capsule kolekcije su vrlo dobro rješenje za “proširenje” sezone ili nagli skok u skladu s vremenskim prilikama.
Komentari