Modna industrija se još više okreće internetu

Autor:

Goran Stanzl/PIXSELL

 

Pandemija koronavirusa je uzrokovala nagle promjene u društvu, djelatnostima i svjetskim gospodarstvima.

Odredbe globalne karantne i obaveznog održavanja razmaka su udaljile ljude od uobičajenih aktivnosti, od odlaska na posao do društvenih okupljanja, prisustvovanja raznim događanjima, druženja.

Mnoge aktivnosti su prebačene u internetski segment pa tako i funkcioniranje modne industrije.

Već ranije je najavljeno kako će neki poznati tjedni mode biti predstavljeni u internetskom izdanju. Dizajneri će u budućnosti još više koristiti mogućnost raznih digitalnih platformi kako bi bili u kontaktu s javnošću i predstavili svoje raznovrsne projekte i suradnje.

Internetska prodaja je najveće rastući dio modne industrije u prošlom desetljeću.

Pandemija je pokazala trend smanjenja masovne kupnje i rasprodaja, a  ljude više zanima  održivost i odjevni komadi  koje mogu kombinirati uz svoju omiljenu garderobu.

Stručnjaci ističu kako je za vrijeme karantene zabilježen porast kupnje u sportskom i kućnom asortimanu.

Ističe se kako modni trendovi variraju o tržištima, dok je pandemija jače postavila pitanje  kategorija i promjene sezonskog rasporeda. Čini se kako se to za sada neće drastično mijenjati, no ima poznatih etiketa i dizajnera koji svoje linije predstavljaju češće.

Capsule kolekcije su vrlo dobro rješenje za “proširenje” sezone ili nagli skok u skladu s vremenskim prilikama.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.