Dugo iščekivani koncert Rihanne na poluvremenu ovogodišnjeg Super Bowla bio je njen prvi nastup nakon punih sedam godina. Tijekom spektakularnog showa je oduševila obožavatelje koji su nagađali je li ponovo trudna i čeka li drugo dijete što su njezini predstavnici naknadno potvrdili u izjavi za medije.
Kao što je poznato NFL svake godine zove neka od najvećih glazbenih imena da izvedu vrhunski show. Od Beyoncé preko Paula McCartneya do Lady Gage, nastup u poluvremenu Super Bowla privukao je milijune gledatelja diljem svijeta, zbog čega mnogi glazbenici sanjaju o danu kada će biti zamoljeni da održe vlastiti 13-minutni koncert.
No nije veliki honorar ono što mami glazbenike da prirede nastup u poluvremenu Super Bowla. Zapravo, honorara nema! Iako bi to neke moglo iznenaditi, istina je da izvođači u poluvremenu Super Bowla ne dobivaju honorar za svoj nastup. Umjesto toga, NFL plaća sve troškove povezane s realizacijom nastupa u poluvremenu, uključujući sve dodatne troškove.
U izjavi za The Independent, predstavnik NFL-a potvrdio je da NFL pokriva sve troškove povezane s nastupom i plaća sindikalnu naknadu izvođača u poluvremenu. Prema Forbesu, sindikalna naknada je djelić iznosa od šest i sedam znamenki koje glazbenici obično redovito zarađuju. Međutim, priređivanje jednog takvog showa u poluvremenu može imati vrlo veliku cijenu. Produkcija za poluvrijeme Super Bowla može stajati i do 10 milijuna dolara. Godine 2021. The Weeknd je navodno potrošio 7 milijuna dolara vlastitog novca za produkciju svog nastupa, kao i Dr Dre godinu prije toga.
Za održavanje showa Jennifer Lopez i Shakire u poluvremenu 2020., NFL je navodno uložio približno 13 milijuna dolara kako bi pokrio troškove osoblja uključenog u produkciju, kao i složene setove i audio opremu. Što se tiče Rihanninog nastupa u poluvremenu, glasnogovornik lige potvrdio je Forbesu da se očekuje da Apple Music također plati račun zajedno s NFL-om.
Iako Rihanna neće primiti honorar za svoj koncert, čini se da joj taj honorar nije ni potreban s obzirom na njezin biznis koji je pokrenula i koji je zapravo veći izvor prihoda od same glazbe. Vrijednost njezinog biznisa procijenjena je na 1,7, milijardi dolara. Tako će Rihanna ostvariti neke alternativne izvore prihoda za svoj nastup. Uoči finala Super Bowla, njezina marka Savage x Fenty izdala je kolekciju od 17 odjevnih predmeta inspiriranih Super Bowlom, koji su uključivali majicu s natpisom: “Rihanna concert interrupted by a football game, weird but whatever” (Rihannin koncert prekinut nogometnom utakmicom, čudno, ali nema veze) i njezino viđenje klasičnog dresa.
Rihanna je također izbacila još jednu odjevnu kolekciju od devet odjevnih predmeta u suradnji s NFL-om i tvrtkom sportske opreme Mitchell & Ness. Artikli kao što su službene majice s oznakom NFL-a i majice s kapuljačom s Rihanninom rukom koja drži loptu.
Više izvora izvijestilo je da Rihanna također snimila dokumentarac u suradnji s Apple TV+, koji će prikazati početak njezinog glavnog nastupa u poluvremenu i njezin život kao mlade majke.
Komentari