[quote_box_center]
-
Na japanskom tržištu u veljači prodaja je rasla osmi mjesec za redom
-
Izvoz u Europu u veljači je povecan za 91.1 posto, ukupno je izvezeno 13 325 automobila
-
ASEAN regija je najvažnije tržište za Mitsubishi Motors Corporation
[/quote_box_center]
Tvrtka Mitsubishi Motors Corporation povećala je svoju proizvodnju i prodaju automobila na japanskom te na stranim tržištima.
Na japanskom tržištu u veljači prodaja je rasla osmi mjesec za redom, ukupno za 69.7 posto. Tome su najviše doprinijela prodaja 4 075 registriranih vozila, što je porast od 67.9 posto i prodaja 6 416 mini gradskih automobila, što je povećanje od 70.8 posto u odnosu na veljaču prošle godine.
Izvoz u Europu u veljači je povecan za 91.1 posto, ukupno je izvezeno 13 325 automobila.
Otvorenje tvornice u Indoneziji
Mitsubishi Motors Corporation otvorio je novu tvornicu u industrijskoj zoni u prefekturi Bekasi u Indoneziji. Otvorenju nove tvornice prisustvovao je i ministar industrije Indonezije, gospodin Husin te ostali uzvanici.
Nova tvornica će prizvoditi oko 160 tisuća vozila godišnje, Indonezija je četvrta najmnogoljudnija zemlja na svijetu i iskazuje veliku potrebu za malim gradskim automobilima.
Izvršni direktor MMC-a, Osamu Masuko je istaknuo kako tvrtka Mitsubishi „već 45 godina razvija posao u Indoneziji, prateći razvoj tržišta automobilima. Tvornica će zapošljavati oko tri tisuće radnika, uključeni će biti novi dobavljači, nove tehnologije, podrška…“
ASEAN regija je najvažnije tržište za Mitsubishi Motors Corporation.
Komentari