Prilikom preuzimanja odmah se primjetilo da se radi o svemu samo ne o običnom Outlanderu
Vanjštinu upotpunjuje odličan odabir naplataka, te kozmetički dodaci na karoseriji u obliku dodataka na branicima i pragovima
Ovim redizajniranim izdanjem Outlander je ‘smršavio’ 90-ak kilograma i uz dodatno zatezanje bora spustio koeficijent aerodinamičnosti na 0,33 što svakako ide u korist smanjene potrošnje
Imali smo priliku ‘družiti se’ s Mitsubishijevom uzdanicom na području hibridnih-SUV-a više klase. Riječ je o trećoj generaciji Outlandera, prvi puta viđenog na izložbi automobila u Ženevi 2012 godine. Iste godine u srpnju krenula je prodaja na ruskom tržištu, a do kraja godine i na cijelom europskom kontinentu.
Prilikom preuzimanja odmah se primjetilo da se radi o svemu samo ne o običnom Outlanderu. Na odličan prvi dojam svakako je utjecala i vrlo atraktivna boja. Vanjštinu upotpunjuje odličan odabir naplataka, te kozmetički dodaci na karoseriji u obliku dodataka na branicima i pragovima.. Ovim redizajniranim izdanjem Outlander je ‘smršavio’ 90-ak kilograma i uz dodatno zatezanje bora spustio koeficijent aerodinamičnosti na 0,33 što svakako ide u korist smanjene potrošnje.
Zbog toga je posebnost ove inačice upravo pogon. Hibridni pogonski sklop čine dva elektro motora i benzinski motor. Benzinski motor je vrlo tih i uglađen a njegovo uključivanje i isključivanje prolazi gotovo neprimjetno.
Iako je lista osnovne opreme poprilično dugačka, testirani primjerak je bio opremljen s mnoštvom naprednih tehnoloških rješenja kao što su LDW (upozorenje pri promjeni prometnih traka), FCM (aktivna kočnica pri spriječavanju naleta na drugo vozilo), te ACC (adaptivni tempomat). Odmah na prvu nam se svidio multimedijalni sustav kojeg odlikuje mnoštvo osnovnih ali i naprednih funkcija; kompatibilnost sa gotovo svim mobilnim uređajima, praćenje ekonomičnosti vožnje, proširivost memorijskim karticama, 3D navigacija pa sve do izvrsnog zvuka koji s pravom opravdava očekivanja pod imenom Rockford Fosgate. Također, pozabavili smo se i naprednim tehnološkim rješenjima i moramo pohvaliti prilično dobar prilagodljivi adaptivni tempomat, koji nas je iznenadio usporavanjem primjetivši čak i većeg ‘ležećeg policajca’.
Outlander nudi nekoliko modova vožnje kao što su CHARGE i SAVE, kojima možemo birati omjer korištenja električnog, odnosno benzinskog pogona u svrhu dopunjavanja baterije ili čuvanja električne energije. Ono što nas je svakako oduševilo je izvrstan bezstupanjski mjenjač koji glatko prolazi kroz „stupnjeve“ prijenosa i dobro se nosi sa dodatnim opterećenjima električnog pogona, bilo po pitanju dodavanja snage ili regenerativnog punjenja baterija. Može se reći da smo ostali iznenađeni i dobro pogođenim ovjesom. Sprijeda MacPherson, a straga Multilink, izvrsno se nose sa povećanom težinom ove verzije Outlandera i oštećenjima kolnika, a manje neravnine prolazi sa lakoćom, što udobnost postavlja na prilično visoku razinu. Iako, vjerujemo da bi bila i veća budući da je testirani primjerak bio opremljen 19 inčnim naplatcima i niskoprofilnim zimskim gumama.
Naravno, nismo mogli odoljeti iskušati ga na malo zahtjevnijim podlogama. Iako smo morali biti vrlo oprezni zbog već spomenutih naplataka, Outlander sve zadaće je prošao sa lakoćom zahvaljujući pogonu na sve kotače i elektronska blokada pogona.
Visoka cijena je u potpunosti opravdana uzevši u obzir klasu vozila, opremljenost te svu silu tehnologija koje dolazi u više nego primamljivom paketu. Dodatni motiv za kupnju ‘zelenog’ Outlandera je svakako i državni poticaj u iznosu od 50.000 kn.
[td_block_video_youtube playlist_title=”” playlist_yt=”WFDWs79LE0Y, zMkSWOnK-vE, iaPPx8Hj1kA, adPZw8tp1gs” playlist_auto_play=”0″]
Komentari