Mitsubishi Outlander PHEV MY19 je ostvario izvanredno niske emisiju CO2 u novom i strožem WLTP testu potrošnje goriva i emisija CO2, koji vrlo vjerno oponaša realne uvjete.
Inovativni plug-in hibridni SUV, opsežno je dotjeran za 2019. godinu, na testiranju je ostvario emisiju od samo 46g/km* i maksimalni EV doseg od 45 km. To znači da će u Hrvatskoj biti opterećen rekordno niskim PPMV-om.
Novi 2.4-litreni benzinski motor uz podršku MIVEC sustava ostvaruje i veću snagu u odnosu na prethodnika (99 kW prema 89 kW) te veći okretni moment u širem rasponu broja okretaja (211 Nm prema 190 Nm).
Električni pogon također je poboljšan te stražnji elektro-motor sada daje 70kW maksimalne snage (prednji 60kW), izlazna snaga pogonske baterije je povećana 10% uz veći kapacitet od 13.8kWh. Maksimalna snaga sustava sad iznosi čak 175 kW (238 KS).
Ovjes je podešen za veću ugodu pri niskim brzinama, dok ‘Sport mode’ donosi brži odaziv na gas i još više trakcije preko sustava Super All-Wheel Control. Volan je direktniji i daje bolji osjećaj za podlogu, a veći prednji diskovi (17“) s dvostrukim čeljustima “oštrije grizu“. Tu je i novi ‘Snow mode’ za vožnju na vrlo klizavim površinama.
Unutašnjost je još profinjenija, prednja sjedala su udobnija, ugrađeni su novi instrumenti i prekidači, dodani su kanali za ventilaciju na stražnjoj klupi, više je USB priključaka i dekorativnih elemenata.
Izmjene prednjeg dijela uključuju redizajniranu masku hladnjaka, prednji odbojnik i svjetlosne elemente koji naglašavaju razliku od starijeg modela. Stražnji dio je dotjeran novim odbojnikom i velikim krovnim spojlerom. Točka na i su novi 18“ naplatci od lake slitine.
* NEDC temeljena emisija iznosi 40 g/km
Komentari